Noen som klatrer?

total_circus

Betatt av forumet
Jeg driver med klatring, noe jeg har lyst til så lenge det er mulig. Er det noen her som har erfaring med klatring og svangerskap?

Jeg klatrer bare en sjeldent gang i blant fordi jeg må reise ganske langt for å klatre :( Men tror det burde gå fint om du er erfaren og passer på å ikke skli/dette med magen mot veggen. Ellers er vel ikke buldring anbefalt mins jeg å ha hørt.

Last edited:
Jeg driver med klatring, noe jeg har lyst til så lenge det er mulig. Er det noen her som har erfaring med klatring og svangerskap?
Spør om du lurer på noe:)

Bruker du din vanlige sele eller finnes det egen klatresele for gravide? :)

Har kjøpt brukt Mad Rock Mountain Mama-sele som er laget spesifikt for gravide. De lages ikke lengre, men er mulig å få tak i brukt:) Er lurt å begynne med når livmoren kommer opp fra bekkenet. Vanlig helkroppssele kan også brukes, men er ikke like behagelig og tilpasset som Mountain Mama’en.

Har kjøpt brukt Mad Rock Mountain Mama-sele som er laget spesifikt for gravide. De lages ikke lengre, men er mulig å få tak i brukt:) Er lurt å begynne med når livmoren kommer opp fra bekkenet. Vanlig helkroppssele kan også brukes, men er ikke like behagelig og tilpasset som Mountain Mama’en.
Ah kanskje jeg får tak i brukt da:)
Så det kan leies også, men blir jo dyrt i lengden:)

Back
Topp