Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammabenti
ORIGINAL: Christine88
Vet ikke jeg, vet faktisk ikke om jeg helt skjønte den:P
Men fikk mange sånn "LEVEL UP" Og nå er alle tingene i boksene på sidene borte..[&:]
ORIGINAL: GinaC84
Vet ikke jeg, vet faktisk ikke om jeg helt skjønte den:P
Men fikk mange sånn "LEVEL UP" Og nå er alle tingene i boksene på sidene borte..[&:]
Ja og på slutten da så står det hvor mange level opp alle er og alle skal det stå level max på men får bare til det på 4 stk[8D]
Jeg fikk også til 4 nå. Men husker ikke hvordan[:'(]
Den var litt irriterende, og jeg blir helt hekta!
Prøvde å finne den på generell, har du linken?
EDIt: Med denne rekken fikk jeg 4max level: mann vann blomst potte bein rør flamme skål kule strikkting
Må prøve rør før jeg har tatt, tror jeg.. For å få satt inn kula. Flammen må ikke puttes inn før en mann har puttet en blomst oppi potta.. Strikktingen må vente til du har fått vann ut av tre sprekker på høyre siden av boksen.. Om noen skjønner :P
Jeg fikk også til 4 nå. Men husker ikke hvordan[:'(]
Den var litt irriterende, og jeg blir helt hekta!
Prøvde å finne den på generell, har du linken?
EDIt: Med denne rekken fikk jeg 4max level: mann vann blomst potte bein rør flamme skål kule strikkting
Må prøve rør før jeg har tatt, tror jeg.. For å få satt inn kula. Flammen må ikke puttes inn før en mann har puttet en blomst oppi potta.. Strikktingen må vente til du har fått vann ut av tre sprekker på høyre siden av boksen.. Om noen skjønner :P
Klarte mex level på 8 med hjelp fra en venninde[;)]Manglet da bare to[:@]
Hvoooooordan??? hvilekn rekkefølge?
Klarte mex level på 8 med hjelp fra en venninde[;)]Manglet da bare to[:@]
Hvoooooordan??? hvilekn rekkefølge?