Noen som klarer å gjette kjønn?

Tittentei89

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Marsboerne 2023
Noen som klarer å gjette kjønn?
Dette var 12+3 - så veldig tidlig. Er kanskje ikke mulig å tyde da? :) 9A74FEB5-7A54-4318-9F85-71C7AE8BE0CF.png

Dette var på ul med nr 2.....Haha en blind mann hadde gjettet kjønn her :smiley-bounce022

Vedlegg

• Screenshot_20181010-003609_Facebook.jpg
    Screenshot_20181010-003609_Facebook.jpg
    214,8 KB · Visninger: 50
Dette var på ul med nr 2.....Haha en blind mann hadde gjettet kjønn her :smiley-bounce022
Haha ja :) det var ikke vanskelig å se! Hvor langt var du på vei her? Prøver å Google å se hvordan kjønnet ser ut i uke 12 på både jente og gutt, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg syns :p må bare vente utålmodig de siste 3 ukene til OUL :p

Haha ja :) det var ikke vanskelig å se! Hvor langt var du på vei her? Prøver å Google å se hvordan kjønnet ser ut i uke 12 på både jente og gutt, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg syns :p må bare vente utålmodig de siste 3 ukene til OUL :p
Jeg var i uke 19 o.ul .
Man må huske på at jenter kan ha veldig hovene lepper, som kan se ut som gutt . Men har en av hver og så tydelig disse 2 strekene som tilsier jente, altså leppene.

Denne gangen vil jeg ikke vite kjønn. Så snudde meg bort når hun sa ifra. Men så ikke noe gedigent utstyr haha ....Så blir spennende å se:)

Back
Topp