Noen som klør?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg holder på å bli gal! Sitter her og biter tennene sammen for ikke å klø hull på huden. Armer, hender og bein er værst, men ryggen og magen å... Noen som har noen råd?

Jeg har klødd litt noen dager (ikke sånn hullpåhuden-tendenser da, men), og syns t hjelper en del å smøre seg med god krem/Body butter. og bruke en litt oljete skrubb i dusjen.

Ingen kløe, men husker jeg sleit fælt med det mot slutten av svangerskapet sist. Vet ikke om det er vanlig ha kløe så tidlig i svangerskapet, hvis det er ille ville jeg gått til legen tror jeg :)

Sleit med det fra uke 8 i forrige svangerskap. Var helt grusomt! Prøvde alt av kremer, antihistaminer, akupunktur ++ Det som til slutt reddet meg var lysbehandlinger hos hudlege. Gav seg rimelig raskt etter fødselen. Håper virkelig ikke du blir like plaget! Legene trodde jeg reagerte på noen av hormonene til babyen..

Jeg sliter fælt med kløe på bena når jeg har lagt meg om kvelden, dette gjør jo da at jeg sliter med å få sove, men det er borte igjen om morgenen :)

Back
Topp