Noen som kjenner til Rhinocort?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
I forbindelse med Otrivinslutt..

ble anbefalt denne sprayen pga at jeg skulle slutte på Otrivin..

Lurer på hvordan skal den fungere etterhver lissom? Nå har jeg brukt den hver dag siden 071209.. og jeg må fortsatt bruke Otrivin ved siden av..

Bruker Otrivin morning, middag og kvelds..

Prøver å kutte morningene pga at da er jeg faktisk ikke så tett lengre[:D]

Men trodde liksom denne Rhinocorten skulle fungere litt som Otrivin etterhvert jeg? At den også skulle åpne opp nesa mi?

Erfaringer?

Ingen erfaring, men så flink du har blitt[:)]
Lykke til videre[:D]

ORIGINAL: Nikki!

du må nok ta inngrepet jeg hadde for en stund siden. null mer trang for otrivin og jeg hadde brukt det i mange år.
skal noe til at det er annet som virker-så du får sluttet. prøvde noen tbl, pluss en del dråper og med. fra spesialist. funket noe-men ikke nok. da enn har ødelagt slimhinnene,de må få bort de affiserte områdene med inngrepet,så nytt vev kan vokse fram. så kom deg til legen du=)

Inngrep frister ikke akkurat[;)]

Føler at det er mye bedre.. og må sikkert gi det mere tid.. husker legen sa til meg da jeg var hos han for 2 uker siden at det nok ville ta litt tid i og med at jeg har brukt det daglig siden 97.. men han nevnte ikke noen tidsbegrep..

Og synes jeg har gått lenge nå.. hehe.. husker da jeg prøvde for 3-4 år siden.. så fikk jeg en spray med kortison.. og da sa de at det nok nok en ukes tid før den virket.. men vet ikke hva de la i ordet virket..

ORIGINAL: Lizzy_

Ingen erfaring, men så flink du har blitt[:)]
Lykke til videre[:D]

Tusen takk[:D]

ORIGINAL: Linnen83

Jeg bruker rhinicort i pollensesongen,jeg må begynne med den ca to til tre uker før pollensesongen starter for å få ønsket effekt.
Jeg bruker jo ikke til den bruken du gjør da så jeg vet ikke hvordan den for deg? Men den redder med hvert år fra sprøyte i rompa[:D]

Oki.... så det kan ta så mye som 3 uker før den gir virkning.. og da gir den virkning i den form at du blir åpen i nesa?

[;)]

Kjenner ikke til dessverre, men de tablettene jeg nevnte for deg er det ikke mye hjelp i heller. Kan ikke si jeg merker forskjell om jeg har tatt dem eller ikke. Venter nå en uke med å slutte igjen, gidder ikke ødelegge hele jula![:-]

Back
Topp