Noen som kjenner til leandervugge?

Gella

Gella
Er det noen av dere her inne med barn fra før som har kjennskap til leandervuggen? Evnt som kjenner noen som har hatt denne type vugge?
Vurderer å kjøpe en brukt da det kan være litt pratisk å ha den hengende i taket i den lille stuen vår. Hva tror dere!?

Vi lånte til forrigemann, men den er allerede lovet bort til noen andre denne gangen så vurderer å kjøpe en, var med andre ord veldig fornøyd, vi hadde den hengende fra taket :)

Jeg har kjøpt den nå, eller kom over et godt kjøp før jeg ble gravid,for jeg visste at neste gang skulle jeg ha en slik :-) har hørt bare positivt :-)

Ja!! Den er helt fantastisk!! ❤ Hadde den til den mellomste :)
Men solgte den før lillesøster kom og fikk en som stod på gulvet :p
To gutter som synest det er morsomt å skubbe på når den henger i taket? ;) da tok jeg ikke sjangsen på å ha lillesøster i den ;) (de var 3år og 1,5år når lillesøster kom;) )
Men nå kunne jeg lett hatt den igjen! :) for nå er de så store at de skjønner at de ikke kan herje med en liten baby :)

Vi har tenkt på den. Men siden vi har to små fra før er vi redd at det kan bli mye henging på den. Så vi kommer til å bruke vanlig vugge i stuen

Ja!! Den er helt fantastisk!! ❤ Hadde den til den mellomste :)
Men solgte den før lillesøster kom og fikk en som stod på gulvet :p
To gutter som synest det er morsomt å skubbe på når den henger i taket? ;) da tok jeg ikke sjangsen på å ha lillesøster i den ;) (de var 3år og 1,5år når lillesøster kom;) )
Men nå kunne jeg lett hatt den igjen! :) for nå er de så store at de skjønner at de ikke kan herje med en liten baby :)

Oi, det har jeg ikke tenkt på.. Min er 20 måneder når babyen kommer :-o

Oi, det har jeg ikke tenkt på.. Min er 20 måneder når babyen kommer :-o

Jeg hadde den til nr 2. Da var eldstemann 1,5 år. Det gikk bra :) men da var det bare en å passe på... :)
Men følte det ble ekstra å passe på når jeg hadde to aktive gutter når nr 3 kom :) viss du skjønner meg nå? :)

Jeg hadde den til nr 2. Da var eldstemann 1,5 år. Det gikk bra :) men da var det bare en å passe på... :)
Men følte det ble ekstra å passe på når jeg hadde to aktive gutter når nr 3 kom :) viss du skjønner meg nå? :)

Puh, nå ble jeg letta igjen :-) skjønner godt at det er litt mer å holde styr på når de er to ja,blir vel gjerne ekstra rampete og da:-)

Jeg skal ha en slik vugge :) Har bare hørt masse positivt om den :)

Puh, nå ble jeg letta igjen :-) skjønner godt at det er litt mer å holde styr på når de er to ja,blir vel gjerne ekstra rampete og da:-)

To som "rotter seg sammen" ;)
Bare vent så ser du hva jeg mener ;) ❤ hihi! :)
Og jeg gikk hjemme med alle tre. Størstemann begynta ikke i bhg før lillesøster var ca 9mnd :)

Oi. Du er jo supermum:-)

Haha! Vet nå ikke helt det ;) men tusen takk ;) var såklart tøfft til tider å gå hjemme med tre så tette :) men er evig takknemmelig for at jeg har hatt muligheten til å gå hjemme med alle barna te de har vært ca 3,5 år :)
Det var en hærlig tid ❤ :)

Er jo ikke mangen timene en får i lag når det er skole og bhg.. Så kjenner jeg savner litt å ha det sån ;) godt vi har hele dager i helgene! :)

Den vuggå har eg fått av mamma, må bare henta den på vestlandet ;) hadde kolikk med førstemann, så når eg kom øve den vuggå til 500,- va d bare å smiska med mamma ;p

høres lovende ut da:) kanskje jeg skal slå til! Det selges jo flere brukte på nettet:)

Back
Topp