Noen som kjenner til hcg nivå og stigning?

trolli

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Var å målte hcg fredag 10/1 og mandag 13/1. Det var 36 på fredag og 122 på mandag. Fikk beskjed at det er lavt, men innen for normalen. Kjente at jeg klarte ikke å være så positiv, så lenge den en er så lav. Andre som har hatt lavt hcg med normal stigning, der det har gått bra????
 
Ikke hos meg selv, for har aldri målt slik selv. Men vet av andre som har lav HCGstigning i starten, men det har gått bra :)

Så jeg har trua! Lykke til!
 
Det må vel være bra så lenge den stiger? Jeg har virkelig ikke peiling på dette, så hvilke verdier som er høye og lave aner jeg ikke, men jeg forsto det på min fastlege som om all stigning er bra, og at man ved en spontanabort vil se at verdiene synker, uansett. Kan verdiene evt. være lave fordi du har hatt senere e.l. eller noe?
 
Det stiger i rykk og napp kjære deg, jeg hadde ikke den "normale" stigningen i begynnelsen :-) Ta det med ro og la kroppen gjøre jobben sin, så ber du legen henvise deg til UL sent uke 7 om du ikke har opplevd blødninger før den tid så du kan sjekke at hjertet slår og alt er som det skal :-) :-)
 
image.jpg Her er en tabell over hva hcg ligger på i de forskjellige ukene, som du ser så kan det variere mye og ville ikke bekymret meg så lenge den stiger :) krysser fingrene for deg!
 
Er ikke sikker på om det er rett men mente jeg leste en gang at så lenge det dobblet seg annen hver dag var det bra , i begynnelsen av svangerskapet :)
 
Tusen takk for svar. Jeg får vente i spenning til neste uke, skal ta ny blodprøve då. Så har jeg fåt ul. I slutten av uke 7. Vi har planene klar. Ul i uke 7, 12 og standard vet jeg at jeg får, men kommer til å spør om en til i une 9 eller 10, får jeg ikke det, så er det privat da. Det er vi enige om heldigvis.
 
Det stiger i rykk og napp kjære deg, jeg hadde ikke den "normale" stigningen i begynnelsen :) Ta det med ro og la kroppen gjøre jobben sin, så ber du legen henvise deg til UL sent uke 7 om du ikke har opplevd blødninger før den tid så du kan sjekke at hjertet slår og alt er som det skal :) :)
Hvordan var stigningen din lav, høy lite eller mye stigning.
 
Hvordan var stigningen din lav, høy lite eller mye stigning.

Rykk og napp, var 32 7DPO, så var den kun 113 12DPO, men så målte jeg ikke før uke 10 eller noe og da var det innenfor hva det skal være den uken :-) For mange går det litt ekstra tregt i starten før kroppen forstår helt hva som skjer :-)
 
Ok. Jeg får bare sjå kossen det går neste uka. Tusen takk for svar. Er litt skeptisk siden symptomene bygynner å bli svakere igjen. Formeg så har svakere symptomer kun betydd at det går en vei,. He jeg ikke mistet til neste uka, så er det bareå krysse fingrene for at hcgen er stigende. Sorry , men er pessimist klarer ikke å være positiv.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp