noen som kjenner til denne???

tigergirl

Forumet er livet
Finn ut i løpet av minutter ved hjelp av en spyttprøve om du har eggløsning eller ikke.

- Gjenbrukbar i 1-2 år
- 98% nøyaktighet
- Er enkel og renslig og bruke!
- Liten og diskret!
- Den kan brukes når som helst; hvor som helst!
- Er spyttbasert!
- Trenger ingen kompliserte tabeller
- Orginalen fra Italia som har vært i salg i over 30 land verden over siden 1995!
- Prisen sett i forhold til levetid, gjør denne testeren langt billigere enn andre eggløsningstestere!

Donna Fruktbarhetstest (eggløsningstest) er et minimikroskop som ikke trenger mer enn en liten spyttprøve for å fastslå når eggløsningen vil finne sted. Denne testen er gjenbrukbar i 1-2 år!

Dette er en eggløsningstest som er basert på biologiske og hormonelle fenomener som oppstår naturlig i en kvinnes kropp i forbindelse med eggløsning. Den kan benyttes for å maksimere muligheten for en vellykket befruktning og dermed kunne bli gravid, eller omvendt, hjelpe deg til å minimalisere muligheten for et uønsket svangerskap.

nei bare 500 kroner :):):):):):)

hvor kan en få tak i den da? Pris?

Har brukt den ja.. Veeeeldig usikker (les: dårlig!). Flere ganger den ikke slo ut på meg!! Fikk ikke et eneste utslag sist syklus, og jeg ble gravid, så eggløsning må jeg jo ha hatt[:D] Den skal liksom gradvis slå ut mer og mer når det nermer seg EL, men neeeeida..[:'(] Den koster ikke mye da, så du kan jo prøve, men jeg anbefaler den ikke!!

ORIGINAL: Mims

Har brukt den ja.. Veeeeldig usikker (les: dårlig!). Flere ganger den ikke slo ut på meg!! Fikk ikke et eneste utslag sist syklus, og jeg ble gravid, så eggløsning må jeg jo ha hatt[:D] Den skal liksom gradvis slå ut mer og mer når det nermer seg EL, men neeeeida..[:'(] Den koster ikke mye da, så du kan jo prøve, men jeg anbefaler den ikke!!

ok takk for erfaringer, lett å bare kjøpe slike ting, derfor er det bra å høre her inne!!!
for se om jeg kjøper den eller ikke, som du sier den koster jo ikke så veldig mye så kan jo være værdt å prøve.

Hvis du kjøper den, burde du kjøpe den på billige-tester.no -mye billigere der[;)]

Hvis du kjøper den, burde du kjøpe den på billige-tester.no -mye billigere der[;)]

ok er det samme greia da?

ORIGINAL: tigergirl

Ja, akkurat samme. Er 6mnd siden jeg kjøpte den da, så det kan hende de har forandret prisen..

ORIGINAL: tigergirl

Ja, akkurat samme. Er 6mnd siden jeg kjøpte den da, så det kan hende de har forandret prisen..

kanskje jeg skal sjekke der da!!!!
tusen takk 

Jeg kjøpte på billigetester.no for noen mnd siden for 200 kr, men de har den ikke der lenger..[&:]

Back
Topp