Noen som kjenner til denne flasketypen??*link*

*Laila*

Forumet er livet
Jeg finner den ikke på norske nettsider,så jeg lurer på om noen har hørt noe om denne??!! [:)]

http://www.newbornfree.com/Baby-Bottles-142527/Plastic-9oz-142538.aspx

Har ikke hørt så mye om den,men de selger den på babykos/babyshop her i bergen i alle fall[:)]

gratulerer med 28 uker forresten[:D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

gratulerer med 28 uker forresten[:D]

hehe...Takk[:D]
kanskje jeg skal søke på babykos da,hvis de har nettside...greit å fått info på norsk[8D]

Ja, vi har hatt 2 sånne flasker. Skal være veldig bra, men jeg synes det er veldig tungvint med alle duppedittene oppi jeg :p Så her sverger vi til Tommy Tippee flasker :) Men bornfree liker jeg mye bedre enn dr brown da, som er mye samme prinsippet.

ORIGINAL: rampens mamma

Ja, vi har hatt 2 sånne flasker. Skal være veldig bra, men jeg synes det er veldig tungvint med alle duppedittene oppi jeg :p Så her sverger vi til Tommy Tippee flasker :) Men bornfree liker jeg mye bedre enn dr brown da, som er mye samme prinsippet.

Dr browns flaskene kjøpte jeg sist fordi de skulle være så bra,jeg hørte så mye skryt om de.Men de er faktisk de verste jeg har prøvd,sønn min fikk jo så mye luft i magen av de.Jeg gikk over til chicco den gang,og de er kjempebrae,null luft i magen og han fikk ikke kolikk heller.Men chicco flaskene finner jeg ingen steder lenger,men disse born free flaskene ser ut til å ha samme prinsippet[:)]Hvordan er disse Tommy Tippee flaskene? er d samme prinsipp som born free?[:)]

Back
Topp