noen som kjenner stikking i

ma 84

Elsker forumet
underlivet? i skjeden likssom???

Ikke egentlig, kjenner det mer nederst i magen...

MEN, må bare si jeg er imponert over produktiviteten din....! Du skal altså bli sjubarnsmor, med to tvillingpar, om jeg ikke ser helt feil...?! Wow!!!

nei nei, vi har tre hver ja:) skrev opp alle søskenan til baby'n:) så har ikke laget alle selv nei:)

Aha, sånn å forstå [:)] Storfamilie uansett da! [:)]

ORIGINAL: mariak

Ikke egentlig, kjenner det mer nederst i magen...

MEN, må bare si jeg er imponert over produktiviteten din....! Du skal altså bli sjubarnsmor, med to tvillingpar, om jeg ikke ser helt feil...?! Wow!!!

hehe.. trodde også dette [:)][:)][:)]

Jeg kjenner masse nederst i magen/livmoren, noen ganger er det vondt også... ikke noe farlig, tror bare at alle kjenner det i forskjellige nivåer.
Jeg har slitt med kraftige menssmerter og ofte kjent eggløsningen, så tror dette henger sammen..

idag har det kjentes ut som om babyen rører på seg eller det som likssom er babyen, en kule og at det er for trangt, kjennes ut som kula vil ha større plass

greier ikke å ha noe på magen pga det... :O
samme greien er det med puppene..
BH er ekstremt ubehagelig å gå med fortiden.. MEN må gå med de ellers ryker ryggen fort her atlså..

Jepp, kjenner den stikkingen innimellom! :)

nei nei:)
dette blir vår fjerde min fjerde og hans fjerde:P
han har tre å jeg har tre fra før:)

jeg kjenner oxo masse murringer... men mest på kvelden ??? har oxo vondt i ryggen stort sett hele dagen...

har hat en del stikkinger og murringer i dag, men det er vel bare et godt tegn på at det vokser?? er 5 uker i dag [:D]

Back
Topp