Noen som kjenner noe?

lisbea

Flørter med forumet
Er i uke 11+3 og prøver å kjenne om jeg finner toppen av livmora like over skambeinet, men jeg kjenner ingenting.:(

Synes også jeg kjenner bevegelser der en gang i blant selv om det er veldig tidlig, er det mulig?

Er det noen som har klart å kjenne noe til nå?

Livmora har kommet litt over symfysekanten (heter det det?), så jeg merker den, når jeg vil finne den. Men liker ikke å klemme så mye på den. :P Har vel også hatt følelsen av "bevegelse" der, men det er nok kun tarmene. Jeg er kun 10+4 og det er alt for tidlig å merke noe.

Har ikke kjent etter, men kjenner det er noe der når jeg bøyer meg ned (fosterstilling). Er 11+5.

Er 10+ 4 . Har prøvd og kjenne. Men finner ingen ting . Spesielt på natta føler eg at eg kjenne str på livmora når den vokser . Innbiller meg at der er det hvertfall. Bevegelse fra baby går vell kje Ann og kjenne enda? Tenker siden den bare veger noen gram enda?
Kjente tilig spark med Nr 2 . Men klare ikkje og huske uke

Kjenner livmora, men er ikke alltid så enkelt å vite hva man kjenner. Synes jeg kjente noe bevegelse i går, er 12 uker på vei. Men litt tidlig ennå, så spørs om det bare var en luftboble eller noe. Andregangs da, så er vel uansett ikke lenge til jeg kjenner noe. Var på tidlig UL forrige uke, er i hvert fall en aktiv krabat der inne

Jeg kan kjenne livmoren noen ganger. Men tror det er helt normalt å ikke kjenne den enda altså. Er 10+2. Jeg har kjent noe greier de siste dagene men det er nok bare luft gitt, skal vel en del til å kjenne noe riktig enda med så god plass for fosteret enda, og med tanke på hvor liten den er enda.. (er det ikke sånn rett over 5 gram eller noe da tro) :)

Er i uke 11+3 og prøver å kjenne om jeg finner toppen av livmora like over skambeinet, men jeg kjenner ingenting.:(

Synes også jeg kjenner bevegelser der en gang i blant selv om det er veldig tidlig, er det mulig?

Er det noen som har klart å kjenne noe til nå?

Jeg er akkurat like langt på vei som deg og kjenner heller ikke noe til livmora :( jeg er førstegangs og kanskje det er sann at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal kjenne etter også :) jeg har også følt at jeg kjenner noen bevegelser men tenker vel at det kanskje kan være luft, eller tarmene som lager disse bevegelsene :)

Jeg er 9+5 og kjenner ikke livmoren ennå, men det kommer tidsnok :-)

Kjenner livmora godt. Har følt at jeg har kjent noe småbobling, men det er nok bare tarmene ;) kjente ikke noe før i uke 17 med første, og 15 med andre :)

Back
Topp