Noen som kjenner noe enda??

Hormonella91

Blir kjent med forumet
Siden det er 9år siden sist jeg gikk gravid, går jeg konstant å kjenner etter liv. Gleder meg så fryktelig til å kjenne den lille bevege seg i mage-hulen sin. hører mange kjenner liv rundt uke 14-15, og I dag er jeg 14+4. Kjenner noen gang små «bobler» som sprekker, men er veldig usikker på om det er babyen eller om det bare ER luft :p hva med dere? Kjenner dere noe?
 
Jeg har kjent av og på de siste ukene, første gang i slutten av uke 11/starten av uke 12. Nå (14+6) har ho vært musestille nesten hele uka, men i dag kjenner jeg henne igjen ❤️
Luftboblene kan nok være babyen, litt etter hvor du kjenner det da. Jeg og kjenner sånne boblesprekk innimellom, men ikke på steder hvor det er sannsynlig at babyen er :p (for høyt oppe feks)
 
Jeg har kjent noe i hvert fall siden uke 12, og kjenner daglig små sprellende bevegelser, spesielt på kvelden. Er 15+3 i dag.
Er andregangs gravid:joyful:
 
Jeg kjenner ingenting, og blir litt småstresset av det selv om jeg vet det er ubegrunnet.

Jeg er 16+6 i dag. Kjente daglig liv fra 15+6 med første, og fra uke 14 med andre.

Ligger og kjenner etter hele tiden, men kjenner ikke så mye som en liten boble engang.
 
Trooor jeg har kjent men ikke helt sikker.. Gleder meg til skikkelig spark/dytt.. uke 16+2
 
Jeg kjenner ingenting, og blir litt småstresset av det selv om jeg vet det er ubegrunnet.

Jeg er 16+6 i dag. Kjente daglig liv fra 15+6 med første, og fra uke 14 med andre.

Ligger og kjenner etter hele tiden, men kjenner ikke så mye som en liten boble engang.
Det kommer nok! <3 Kan jo være babyen ligger sånn at du ikke kjenner noe enda. Bare å være tålmodig :D
 
Jeg kjenner det godt nå. Mye aktivitet der inne :love017
 
Det kommer nok! <3 Kan jo være babyen ligger sånn at du ikke kjenner noe enda. Bare å være tålmodig :D

Jeg vet at det er liv der, så bekymrer meg i grunn helt unødvendig.
 
Jeg kjente liv i uke 12-13 sånn "tapping".
Hadde ul i uke 12 og 13 pga blødning og da lå morkaka helt nede. I uke 14 kjente jeg ikke noe lenger, var på en ul vi hadde bestilt for lenge siden i 14 + 5. Da hadde morkaka trekt seg opp på fremsiden, så kan være derfor jeg plutselig ikke kjente noe mere.. mer å sparke igjennom
Men i morgen starter jeg på uke 17, og kjenner det igjen litt sterkere en di tidligste ukene også er det litt høyere enn sist, rett under navel høyde.
 
Jeg har kjent et og annet spark fra uke 11-12 av, kjente liv tidlig med førstemann også. Koselig å kjenne mere og mere til den lille :)
 
Synes jeg kjenner liv hele tiden, men det er nok for høyt oppe. Synes det er veldig rart, for bevegelsene er helt like hver kveld.
 
Ifølge jordmor så har jeg kjent liv i ny og ne i over 1 uke nå. Er 11+6. Jeg fortalte om hva jeg hadde kjent og mente det var babyen og ikke magen som gjorde sånt. Min yngste er 3 år og der lå morkaka foran så husker ikke hvordan det kjentes ut når babyen rørte på seg så tidlig. Eldste er 5.5 år så er en stund siden. Hehe.
 
kjenner en del bobler nå. er i uke 17. Føler jeg har kjent det siden uke 12(selv om mange sier det ikke er mulig) Nå er det det stund siden sist(12 år) men kjenner igjen følelsen nå boblene "sprekker". Dette blir nr. 3 så ja. en spennende tid...
 
Jeg kjente "en fisk" i uke 13 :p 15+3 nå og har ikke kjent noe etterpå, gleder meg på skikkelig liv og røre inni der!
 
Jeg kjenner ingenting, og blir litt småstresset av det selv om jeg vet det er ubegrunnet.

Jeg er 16+6 i dag. Kjente daglig liv fra 15+6 med første, og fra uke 14 med andre.

Ligger og kjenner etter hele tiden, men kjenner ikke så mye som en liten boble engang.

Med nr 4 kjente jeg ingenting før 19+3 :) Med nr 1 kjente jeg fra uke 14, fra uke 17 med nr 2 og uke 15 med nr 3 :)
 
Har morkaka foran igjen denne gangen også, så det blir nok en stund til jeg kjenner det ordentlig.. Men kjenner igjen den følelsen av at hun sparker meg ned i bekkenet, og det kom enda tidligere denne gangen. 13+3 i dag. Og i går må hun enten ha ligget litt annerledes til eller hatt skikkelig kraftig hikke, for i går kom det plutselig fem-seks små dunk med jevne mellomrom - akkurat som den jevne hikkingen når de blir litt større:love7
 
Har ikke kjent noe enda, men er bare 14 uker på vei. Vet jo ikke hvordan det kjennes ut heller, siden det er første gang jeg er gravid. Men gleder meg til den dagen jeg virkelig kjenner at det er en liten krabat som rører seg der inne:happy:
 
Jeg er 17+5 nå, og tror jeg kaaaaanskje kjenner noe. Men med de to forrige var det så tydelig fra uke 15, nå vet jeg faktisk ikke om det er babyen eller tarmene mine.
Har kjent noe som kan minne om at den lille har turnkonkurranse der inne, som om h*n slår kollbøtter.
 
Jeg synes stadig jeg kjenner noe, men det sitter alt for høyt så har nok ikke det enda. Spira ligger vel bare litt ‘feil’ eller så har h*n så god plass foreløpig at det ikke merkes noe. Er ikke bekymret da legen hørte hjertelyd for 8 dager siden
 
Back
Topp