Noen som kjenner livmora ennå?

Mikrogram

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Som overskriften sier, er det noen av dere som kjenner at livmora har kommet opp fra bekkenet enda? :) Jeg er 10+2 og kjenner den ikke ennå.. Hadde er håp om å kjenne den tidligere denne gangen fordi jeg er tredjegangs, men den gang ei. Kjente den i slutten av uke 11 med nr 1, husker ikke med nr 2...

(For de som ikke vet hva man skal kjenne etter så finner man den gjerne enklest ved å legge seg ned på et hardt underlag, og kjenne med fingrene nedover fra navlen til man møter på en hard klump på en måte :))

Nå er jo jeg litt lengre på vei 12+3/5. Kjente antydninger til den i slutten av forrige uke. Men bare at det er som en muskel som er ved skambeinet om du skjønner hva jeg mener:happy:

Jeg er 11+1. Har kjent den et par ukers når jeg har veldig full blære. Hvis jeg tisser, kjenner jeg den ikke lenger. Andregangs.

Kjenner den midt mellom skambeinet og navlen, men nå er det bare 7 1/2 mnd siden forgje fødsel. Er i uke 10+4

Jeg har prøvd å kjenne, men jeg forstår ikke helt hva jeg kjenner etter :hilarious: Så mistenker jeg at min ekstra polstring rundt magen vil gjøre det vanskeligere å kjenne uansett :hilarious: Er førstegangs som er 11+2 i dag :-)

Har ikke helt prøvd å kjenne etter :p føler det er litt tidlig selv om jeg er andregangs og er over 12 uker.

Tror ikke jeg kjenner livmora. Med utifra hvor jeg finner hjertelyden, så virker det som om livmora har kommet opp fra bekkenet. Jordmor sa også da hun fant hjertelyd på mandag da jeg var 10+0: Oi, den har kommet langt opp allerede! Men kjenner den ikke :)

Min er bakovervendt så har vel større sjans for å kjenne den hvis jeg trykker på ryggen :hilarious: Sikkert litt av en opplevelse å kjenne den!!
Min er også bakovervendt og dukket opp rundt uke 14 sist mener jeg å huske :)

Kjenner den og har gjort det i noen uke allerede. Jeg er 11 uker. Kjenner den som en hard kul nederst ved skambeinet. Den blir større for hver uke. Varierer litt når på døgnet jeg kjenner den best. Sist kjente jeg også spark veldig tidlig, så tror kanskje jeg har livmora ganske langt fram.

Tror jeg kjenner den.. men er ikke 11 uker engang, så tror det er noe annet jeg kjenner :D

Er 12 uker i morgen og har mange barn men jeg kjenner den ikke tror jeg :hilarious:
Men lurer på om jeg har bakovervendt også..

Da jeg var 14uker på vei med nr to hadde jeg en tydelig kul på magen da jeg lå på ryggen.
Hadde tenkt å legge ut bilde, men jeg skjønner ikke hvordan det gjøres :rolleyes:
Nå er jeg kun 8+3, så er nok en stund til jeg kjenner den ennå. Har også bakovervendt livmor.

Er 10+1, tror jeg kjenner men er ikke sikker. Kjenner en hard klump:love017

Back
Topp