Noen som kjenner liv?

Det er mye aktivitet inni magehula, til tider kjennes det ut som en tørketrommel inni der :hilarious: helt rart og kjenne. Men bebis er aktiv, flytta seg hele tia i dag når jm skulle lytte på hjertelyden :hilarious:
 
Kjent antydning. Var hos jm i går og lille ligger og sparker bakover i morkake og det kan ikke kjennes enda.
 
Jeg kjenner ingenting, men gleder meg veldig til å kjenne liv :happy:
 
Er vel skrekkelig tidlig å kjenne noe liv alt nå, 13+6...

Kjenner noe som ligner kribling på en måte. Nesten litt som når fot/arm sover. Det er inni magen hvor lille bølla er og ikke i huden altså

Luft i magen har aldri kjentes slik ut. Eller har vel aldri valgt å legge SÅ merke til luft/tarmbevegelser før...

Er det liv eller er det tarm :smiley-angry026:dontknow I dont know:smiley-angelic001
 
Har for meg at jeg kjente noe i går, en slags vibrering. Men mye mulig det er innbilning også :hilarious:
 
Jeg er 15 uker på vei og har vært gravid to ganger før. Kjenner ikke noe liv enda. Burde jeg gjøre det? Jeg er slank og har fått litt mage. Blir litt nervøs :confused013
 
Last edited:
Jeg er 15 uker på vei og har vært gravid to ganger før. Kjenner ikke noe liv enda. Burde jeg gjøre det? Jeg er slank og har fått litt mage. Blir litt nervøs :confused013
Det avhenger helt av hvor morkaken er plassert. Dersom den ligger ut mot magen kan det ta tid før en kjenner noe.
Har selv kjent noe småkribling, men ikke store dult. Er 14+5 i dag.
 
15+4 i dag.
Har følte et eller annet noen uker nå, men i dag kjenner jeg at det turner inni der!
 
Jeg kjenner at noe dytter borti blæren ihvertfall! Gleder meg til mer kraftige bevegelser, kjente ikke liv før i uke 24 med førstemann (morkaken foran) så satser på tidligere nå :)
 
Jeg er 13,4 og kjenner ingenting. Men har vært på ultralyd og ser han stuper kråke inni der og sparke helt vilt. Så da er det vel bare sånn det er en stund.
 
Jeg kjenner liv her, 15+0. Med første kjente jeg ikke noe før jeg var mellom 23 og 24 uker på vei
 
Kjenner noen ganger akkurat som om det bobler der nede. Usikker på om det er den lille... Er 15+0 og det er første graviditet.
 
Veldig usikker på om jeg kjenner noe. Det er ett eller annet av og til, men ikke noe tydelig definert.
Første gang kjente jeg tydelige bevegelser fra 16+0. Nå er jeg 15+0, men aner ikke hvor morkaken er plassert. Det kan absolutt spille inn om den ligger foran.
 
Ja har et par ganger kjent det skikkelig, er 15+1. Men er graviditet nr 2 så vet jo hva jeg skal kjenne etter :)
 
Back
Topp