Noen som kjenner liv?

Bkno5044992

Andre møte med forumet
Jeg er 14+4 og er ikke sikker men tror jeg kan kjenne det litt svakt av og til.
Gleder meg sånn til å kjenne det skikkelig!☺️
 
Kjenner litt sånn "kiling" noen ganger :happy:
 
Kjenner at noe dumper borti blæra mi, men ellers ingenting
 
Jeg kjente de første bevegelsene fra uke 11. Nå er jeg 14+1, og kjenner det daglig. :love7 Fortsatt bare som lette dult, gleder meg til det blir sterkere.
 
Jepp :happy:. Har kjent det i litt over en uke. Jeg er 15+1
 
Jeg kjenner noe, ikke luft, men klarer ikke sette fingern på det. I forrige svangerskap kjente jeg lillemor fra uke 11 :happy:
 
Jeg lurte på i går om jeg kjente noe, og i dag tidlig kjente jeg det igjen. Men det er mye tarmbevegelser også så er ikke helt sikker enda på hva det var jeg kjente. Er 11+5 i dag :) forrige svangerskap så vi det utenpå i uke 17:D
 
Kjent noe flere ganger en stund nå. Litt kiling og små dult. Det er andre svangerskap, og kan se livmora når jeg ligger på ryggen. Er 13+2 nå.
 
Kjente noe på torsdag da jeg var 13+0, usikker på om det var lille for synst det var så sterkt i forhold til hva jeg hadde sett for meg. Men var som et par lette dult, ogsåvar det der jeg er ganske sikker på at livmoren er. Nesten helt nederst i magen, litt til venstre for navelen. Det kom når jeg satt fremoverbøyd og knefta magen litt (har en del ekstra mage fra før). :nailbiting::D
 
Det er så utrolig vanskelig å vite i starten, jeg har hatt mye fantomspark etter fødsel og det kjennes jo så likt ut :p bare at det er tarmene som beveger seg, eller luft:angelic:
 
Er 12+2 og synes jeg kjenner en følelse av bobler som sprekker av og til? Tankene vil ha det til at det er lille, men det er nok bare luft :p
 
14+1 i dag med nr 3. Jeg er ganske sikker på at jeg kjenner liv nå. Med første kjente jeg liv i uke 17. Er usikker med nr 2 men tror det var uke 16.
 
Er utrolig vanskelig å vite så tidlig. Jeg har ikke kjent noe de siste dagene som får meg til å lure på om det egentlig var det jeg kjente samtidig som jeg blir urolig.
Er 15+2 nå.
 
15+ 2 nå. Kjenner ikke liv konkret. Kjenner det tøyer og strekker, men ikke bevegelse. Var på TUL i går og så en veldig aktiv baby! Sparking, kravling, snudde seg hele tiden. Det var veldig underlig å sitte å se på skjermen og likevel ikke kjenne de bevegelsene! Håper det begynner snart, sånn at jeg kjenner jeg er gravid på ordentlig og ikke bare har en veldig redusert kropp.

Babyen var 10 cm og ca 120 om jeg husker riktig. Hun var også 70 % sikker på at det var en liten gutt Har OUL om en måned og håper vi får vite mer sikkert da. Uansett morsomt å se så mye liv og action inni der! Og ser at det ligner et bittelite menneske!
 
Hittil har jeg vært usikker på om det har vært luftbobler som beveger seg i magen eller om det har vært spark, men i et par dager nå har det vært mer merkbart, og er nok sannsynligvis spark. Er 16 uker i dag. Har vært gravid tidligere, så kjenner til hvordan det føles. Sist hadde jeg ikke noe å relatere det til, og begynte å ane mistanke om at bevegelsene var spark og ikke luft da jeg var 18 uker på vei.
 
Jeg er 16+4 og kjenner en del turning inne i magen.:love017
 
Er ca 14+6 ut i fra TUL, kjenner ingenting men er også førstegangs. Har heller ikke noe særlig mage
 
Back
Topp