Noen som kjenner liv?

Mamma_2013

ØnskerMegEnGullUnge2013<3
Hei.

Er det noen av dere som kjenner liv?

Er kanskje litt for tidlig, men syns jeg kjenner noe engang iløpet av dagen. Det har jeg kjent de siste dagene, er 9+3 idag.

Hei.

Er det noen av dere som kjenner liv?

Er kanskje litt for tidlig, men syns jeg kjenner noe engang iløpet av dagen. Det har jeg kjent de siste dagene, er 9+3 idag.
Oj, så stas! Det var tidlig! Antar du ikke er førstegangs. Jeg er 6+0 og synes jeg kjenner liv. Men det er jo bare fantomspark fordi jeg ønsker det :p

Eg er 10+1 og har lurt litt på om da e fosteret eg har kjent et par ganger. Men så tenker hode mitt at det er for tidlig og at det mest sannsynlig er bare fantombevegelser :) men gøy om det faktisk hadde vært fosteret. Med yngste kjente jeg ikke noe før uke 22. Da var jeg 40 kg tyngre og morkaken lå forran. Men vet ikke hvor morkaken er plassert nå :) med føste lå den bak og kjente fra uke 16.

Jeg har ikke kjent noe enda☺️ Men de andre gangene har jeg kjent det inni før uke 19, og sett utenpå i uke 19. Det var stas for mannen☺️

Tror nok bare det er luft frem til man er litt lengre på vei. Med første var jeg 17+6, de andre husker jeg ikke. Har vel begynt å lure om det er fosteret jeg har kjent fra uke 12-13, men det kan hende det fortsatt bare var luft. Har ikke hatt noen betydning for meg når jeg har kjent noe innvendig med vekt eller hvor morkaka lå, men sist hadde jeg morkaka foran og kjente derfor ikke noe utenpå før i uke 21/22.

Tror det er litt i tidligste laget ja. Jeg hadde følelsen av å kjenne noe der på samme måte som jeg gjorde med førstemann i uke 18 før jeg i det heletatt var gravid denne gangen:woot:

Tror det er litt i tidligste laget ja. Jeg hadde følelsen av å kjenne noe der på samme måte som jeg gjorde med førstemann i uke 18 før jeg i det heletatt var gravid denne gangen:woot:

Det er jo godt mulig at jeg innbiller meg xsmile9

Jeg er 3.gangs gravid, men har et fullgått svangerskap.

Det er som de fleste sier jeg kjente ikke liv før i uke 18-20 de første gangene. Så mulig det bare er luft nå:happy:

Så utrolig stas når man begynner å kjenne antydning! Veldig spennende når man lurer på om det er innbilning eller små bevegelser, og så etterhvert forsvinner tvilen.. gøy!

Oi, det var tidlig :) Har du barn fra før? Jeg er bare 5+1 så jeg har ikke kjent noe annet enn fantomspark :p Gleder meg til jeg begynner å kjenne ordentlig spark og slag :D

Back
Topp