Noen som kjenner liv?

MiniMillie

Andre møte med forumet
Jeg er nå 12+6, andregangs og sikker på at jeg kjente noe som minner om disse "boblene" fra forrige svangerskap. Sist så kjente jeg ingenting før uke 17- 18, men da visste jeg heller ikke hva jeg skulle kjenne etter. Flere som er omtrent like langt på vei som merker noe ennå? :)

Ja, har kjent siden 12+1, faktisk. Det må være en kommende fotballspiller inni her, siden den sparker såpass hardt allerede.. 

Jeg har litt sommerfugler i magen, men vet ikke om det er lille smurf eller om det er noe annet. Kjenner ikke veldig etter.. Men det minner om samme følelsen jeg hadde når jeg gikk med storebror. Med storebror kjente jeg det senere.. Men vet jo aldri. :-)

iflg ul så er jeg 13 uker i dag og syns jeg har kjent noe små bobler siste dagene men vet ikke om det er luft eller babyen :P sist kjente jeg det litt i uke 18 men uttenpå i uke 20 <3 gleder meg til å kjenne en baby i magen min igjen for det var bare fantastisk <3

er 13+2  og dette er nr to... jeg tror jeg kjennere det..

Jupp, ,mener bestemt jeg kjente liv i går da jeg la meg :) sånne bobler :) er litt tidlig kanskje, men kan jo være jeg er litt lenger på vei, hvem vet :)

Så koselig det er fler som merker noe til de små  i magen :) <3 Da er det ikke bare  meg som innbiller meg ting. Gleder meg til vi kan kjenne det ordentlig. Er jo å god følelse. :)

Jeg å tror jeg kjente det litt igår.. Litt sånn kiling nesten :) sist kjente jeg ikke noe før uke 22..

Jeg er litt usikker! Vet ikke om jeg kjenner forskjell på luft og baby egentlig! Sist var jeg ikke sikker før rundt uke 19-20 men da hadde jeg morkaken delvis foran!

jeg er 12+1 idag og er 100% sikker på at jeg kjenner liv!
Har kjent det i ca 1 uke nå. 

Kjenner det oftest på kvelden når jeg ligger stille på sofaen og slapper av og drikker glasset med o'boy som jeg bare MÅÅÅ ha!! h*n reagerer nok på sukkeret, for kjenner det dulter inni magen! <3

Kjenner ikke noe, men i dag hørte jeg hjertelyden :)

Jeg tror jeg har kjent det :) i følge ultralyd er jeg 14 uker på vei nå. men egentlige terminen er 1 februar . så blir spennende å høre hva de sier på ordinær ultralyd. med første mann begynte jeg å kjenne det i uke 16 

nå ble jeg glad! jeg har sagt til sambo i over en uke nå at jeg er sikker på at jeg kjenner liv! men er 12+3 så tenkte at det må være innbilning fordi det er så tidlig! men da kan det altså være? :)

Aner ikke :p
Vet ikke om jeg klarer å skjønne at det er liv jeg kjenner, hvis jeg kjenner noe nå :p
Har så mye fantomspart etter snuppa, leamus og forskjellig som kan minne om de første sparkene, og det hadde jeg også før jeg ble gravid.

Men her om dagen da jeg satt fremoverbøyd, så sprella det noe veldig i magen! akkurat det område som livmora er i nå kom jo i klem, så jeg lurer veldig på om det kunne være noe. Gav seg når jeg retta meg opp, og fortsatte da jeg bøyde meg igjen. Men det var bare den ene gangen.

jeg har kjent liv sporadisk siden uke 10, er nå 12 +1 og merker det hver kveld når jeg har lagt meg, særlig om jeg legger meg på magen, da er det ikke fred å få ^^ <3

følte i går at jeg kjente bobblene som jeg husker godt fra forrige svangerskap. men man vet jo aldri helt hva det er til det plutselig er helt klart at det er babyen. og til slutt skulle man ønsket at babyen hadde sluttet å sparke i bekkenet og i ribbeine! hihi!

Er 11 uker i dag og kan innimellom få følelsen av at noe dulter inni meg liksom. Og det er hvertfall i området som lille baby ligger :) Kan også til tider få følelsen av faste rytmiske dunk.

Back
Topp