Noen som kjenner igjen dette.?

Sunniva

Betatt av forumet
HAr de siste dagene hatt smerter rundt livmoren/blæren. Er en form for sviende/stikkende/brennende smerte. Ikke veldig mye men kjenner det godt. Tenkte kanskje det kunne være urinveis infeksjon ( har ikke vondt når jeg tisser) men tok en stix av urinen og den gav ikke utslag på urinveis infeksjon. Noen som har hatt lignende? Eller har noen formening om hva det kan være. Det er ikke mens smerter. Tanten skal ikke komme på besøk på mange dager enda.
 
Ja, jeg har også disse smertene...Men mine går nå ut i endetarmen på en måte (unnskyld forklaringen), og stikkinger i urinblæra/livmoren. Har hatt det ei stund nå. Blei litt engstelig og var hos legen på tirsdag, for har vært litt komplisert etter aborten jeg hadde i mai. Men symptomene er veldig like de du beskriver. Har du vondt fpr å sitte innimellom?
Jeg hadde heller ikke urinveisinfeksjon, som jeg trodde, og nesten håpet på vet du, sånn at det kunne kureres med en gang.
Men hva er det med oss da!?! Håpe det er et godt tegn.

Klem[:)]
 
Jeg hadde det samme fra EL til ca. 5 dager senere. Håper på at det kan være festesmerter, men de kommer vel ikke så tidlig, så jeg regner med at det bare er kroppen som venner seg til å ikke være på p-pillen...
 
Jeg har ikke gått på p-piller på kjempe lenge, men aldri kjent slik....

Hva innebærer disse festesmertene egentlig??? Og er det slik at man kjenner de så godt evt mon tro....
ku vel tro man kjente feste smertene idet alt med egget og sædcellen skjer...
Er litt blank på dette området jeg...
 
Jeg har også noe lignende smerter, det er ved livmoren og "stråler" ut mot høyre side. Det er også kjempe vondt under sex(kun dyp penetrering)[&:]. Jeg håper og tror at det er ELsmerter siden jeg har det nå. Kan jo ikke kjenne festesmerter evt så tidlig.
 
Heisann!

Jeg har også slike stikkende smerter nederst i magen[:@], og min gode lege mente at det er hormonene som bruker kroppen som lekeplass! Nå har jeg nettopp sluttet med p-pillen, og regner med at det er kroppens måte å "finne tilbake på"?? Synes jo egentlig at de kunne finne seg en annen tumleplass - de plagsomme små rakkerne [:@][:'(]

Men kanskje man bør tenke postivit på det - i og med at det tydeligvis er ting i sving [;)]
Får krysse armer og ben på at det blir kortvarig tilpasning [:D]

Sender maaaange sympatitanker.....[:)]
 
Jeg hadde akkurat det samme som du beskriver, og jeg var gravid... Legen min sa at livmoren utvida seg, og at det kunne være vondt.. Det er ikke unormalt, fikk jeg beskjed om. Men, hadde disse smertene FØR jeg ble gravid, åsså.. Så hva det er, det vet jeg ikke.
 
Hei Vålerenga 12[:)]

Husker du ca hvor langt på vei du var kommet når du fikk beskjeden fra jordmoren?
 
Jeg har også hatt slike smerter. De første mnd etter p-pilleslutt var det veldig ille. Jeg tror også det kommer av at kroppen prøver å finne tilbake til seg selv etter mange år med p-piller. Nå har jeg vært uten p-piller i 10 mnd, og enda så har jeg litt rare smerter under syklusen..
 
TAkk for mange svar. Har vært borte i helgen. Har hatt disse smertene i en del dager, men i dag kjenner jeg ikke noe til det. Det er jo 1 1/2 år siden jeg sluttet på p pillene så det kan ikke være grunnen hos meg. Kan ikke huske å hatt slike smeter. Startet ca 4 dager etter EL og varte i 3-4 dager. Merkelig. Håper liksom det kan være festesmerter!! Men bruker å klare å lure meg selv hver måned. Tror jeg kjenner etter for hardt. Men disse smertene er der. I går kveld måtte jeg bare gå å legge meg på grunn av smertene. HAr også hatt litt mens murring i korsryggen nå og da de siste dagene. Må vel bare vente å se.
 
Back
Topp