Noen som kjenner hverandre?

Rosa Mirabella

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Septembertassene 2026
Er det noen her inne som kjenner hevrandre i virkeligheten, evt vet hvem noen er?

Ja eg kjenne Tina88 eller vet kem hu e:) kjenne hu ikkje godt men me e fra samme plass å gikk på samme ungdomsskole å spilles fotball på samme lag, ei stund jaffal;)

Nope, tror ikke det! Har ikke dratt kjensel på noen hvertfall enda !

Jeg kjenner mange her inne på bv, men kjenner bare 1 og vet om en annen inne på dette forumet.

Var i samme terminforum som Vesten når jeg gikk gravid med storebror, ellers ingen kjente som jeg vet om.

Ja har ei jeg kjenner, vi har møttes flere ganger og har våres 1 barn på samme alder og venter nå en til med sammen mnd. så det er veldig gøy å ha noen herinne. Ellers er det mange fra juni 2010 forumet som er her inne som jeg har vært med, men ikke møtt ansikt til ansikt

Eg ser (på Facebook) at det er noen venniner/klassevenniner som også skal ha i Juli eller rundtom samme periode som meg, men om de befinner seg her inne, det aner eg ikkje ;) det vil tiden vise.
Eg har ENDA ikkje delt graviditeten med noen av mine venner, arbeidskolleger og iallefall ikkje på facebook :-P men foreldre og søsken veit det, så eg har såvidt begynt ;) hehe
Regner med det sprer seg fort, så egentlig litt undrende på hvorfor eg ikkje har hørt noe enda ;)

Eg kjenner til Mariolau og et par til fra Mai 2010 emoticon  hei!

Men har ikkje møtt noen av akkurat de.

(men har møtt 30-40 stk fra forrige forum på treff i oslo og stavanger )

hihi jaaa I know YOU =)

Vett hvem noen er som også var på juni10 men har ikkje truffet de i rl:-/

Jeg tror ikke jeg kjenner noen her inne. Ikke som jeg vet om i allefall! 

Jeg holder jo i tillegg svangerskapet hemmelig for venner og kjente en liten stund til 

Jepp, hvet hvem nemoen er! Hun gikk en klasse over meg på ungdomskolen, og spillte litt fotball sammen. Var ikke lenge du spillte men?
Var du me på de revyene også?

Hvet også hvem L T også er, da vi er på samme forum fra forje barn vi fikk i feb2011 :)

Ellers hvet jeg hvem ei er fra juniforumet, kjenner henne ikke, men prater om jeg ser henne, prater på facebook o.l.

Er en del her fra terminforumet som jeg var på med storesøster, men ingen jeg har møtt her :-) Men håper på å møte noen her inne en dag da :D Ihvertfall noen av de andre østfold mammane :D

Tina1988 skrev:
Jepp, hvet hvem nemoen er! Hun gikk en klasse over meg på ungdomskolen, og spillte litt fotball sammen. Var ikke lenge du spillte men?

Hvet også hvem L T også er, da vi er på samme forum fra forje barn vi fikk i feb2011 :)

Ellers hvet jeg hvem ei er fra juniforumet, kjenner henne ikke, men prater om jeg ser henne, prater på facebook o.l.

Spilles nesten et år med dere faktisk men så begynte jeg i lære å da hadde jeg ikkje tid:(

Tossa skrev:
hihi jaaa I know YOU =)

Stemmer  Savner deg!!

nemoen skrev:

Tina1988 skrev:

Spilles nesten et år med dere faktisk men så begynte jeg i lære å da hadde jeg ikkje tid:(

Ja, der ser du! Eg spelte jo på 90/89laget, 88/87laget og 86/85 og 84 laget. Så har ikkje full kontroll. He he :)

Back
Topp