Noen som kjenner den?

Lilleostepopp

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberlykke 2019
Høres kanskje rart ut men kjennes litt ut som jeg begynner å kjenne at det er noe ekstra der nede nå..er i uke 9+2. Spesielt når jeg ligger på rygg. Kan også bare være fordøyelsen som er så ødelagt nå at alt hoper seg opp der nede:shifty:
 
Jeg kjenner toppen av livmoren like over skambeinet. Har normalt ikke gjort det før rundt uke 12/13 før:)
 
Lurer på om jeg kjenner livmora, men er førstegangs og kan jo være andre ting jeg kjenner også xsmile8 Skulle jo være tidlig for at jeg skal kunne kjenne noe og at jeg er førstegangs øker vel også sjansen for at det er noe annet jeg kjenner.
 
Jeg har kjent den en stund nå faktisk. Hadde aldri trodd at jeg skulle kjenne det så tidlig, men den er faktisk litt under, midt mellom navlen og bekkenet.. Er 8+3.. Og dette er 3 mann. Skal til legen i morgen og høre for trodde ikke dette var normalt så tidlig:/
 
Er 10+4. Har kjent den en stund. Jordmor kjente den veldig godt da jeg var der for ei uke siden. Hun syns den var veldig høyt opp til å være så kort på vei, selv om det er tredje barnet.
 
Tror ikke jeg kjenner den enda, var litt i tvil for noen dager siden. Vanskelig når man ikke helt vet hva man kjenner etter ;)
På UL så vi at den ligger litt bakoverbøyd enda, så det var sikkert noe annet jeg fant ;)
 
Har kanskje noe å si om det er første eller 2,3,4. Jeg kjente ikke noe før i uke 12-13 sist da jeg var førstegangs gravid. Nå kjenner jeg den nesten hele tiden. Akkurat som en ekstra liten klump ligger der inne en plass .. Og så kjenner jeg at det pumpes mer blod ned enn vanlig. Akkurat som en puls hele tiden i livmoren :p
 
Back
Topp