Noen som kjenner bevegelser?

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Ja.. Sier vel seg selv ;) Lurer på om jeg kjenner noe eller om det bare er luft i magen.. heheh.. bobler nedi der.. Er jo litt tidlig..

Kjenner ingenting. Men jeg kjente bare bevegelse i uke 25 og 26 sist, så forventer ikke å kjenne noe denne gangen heller :-( vil kjenne bobler og fiskehalesprell jeg også:-)

Jeg trodde jeg kjente det noen ganger før uke 12, men tror jeg kan ha tatt feil. Nå er jeg 15 uker og kjenner ingen ting. Husker ikke når jeg kjente det først i forrige svangerskap..

Ingen bevegelser enda, alt for tidlig! Kan nesten ikke vente til jeg kan kjenne at det faktisk er liv der inne!!!

Veldig usikker!! Ofte npr jeg ligger i ro på rygg føles det som det er noe der nede!! 14+1 nå, kjente godt i uke 16 sist..

Kjente det i uke 14 med begge mine :) spent nå båt det kommer denne gang :)

Kjente det i uke 18 sist, så jeg er klar for å vente like lenge denne gangen også, men det går fint, tiden går så utrolig fort uansett :)

Er i uke 14, og jeg må si at jeg er usikker. Har trudd at jeg har kjent noe, så har jeg bestemt meg for at det er luft. Jeg vet ikke hva jeg kjenner etter engang. :) så svaret er altså; vet ikke.. ;)

Er også veldig usikker, men har kjent "bobler som sprekker" når jeg ligger helt stille, selvom jeg ikke er oppblåst! :p Sikkert bare ønsketenkning, er vel litt tidlig å kjenne liv! :p

Kjente et eller annet i går, og det var ikke luft.. men er ikke sikkert det var lillesmurf heller da!

Back
Topp