Noen som kjenner bevegelser?

mortil3stk

Forelsket i forumet
Jeg gleder meg til jeg kjenner skikkelige spark fra den lille i magen :)

Det jeg kjenner nå er ørsmå bevegelser..

Klarer ikke å hugse når jeg kjente skikkelige spark med de to første.. Angrer på at jeg har kastet svangerskapsdagbøkene mine:(

Noen som kjenner noe nå? tidligere erfaringer?

Jeg er ikke helt sikker, men blir mer og mer overbevist om at det er lille bøllefrø jeg kjener.
Men det er ikke slik som de andre beskriver det.
Ikke er det som en boble som sprekker og heller ikke som en fjør som kiler inni magen.
Jeg kjenner mer tydelig en bevegelse, litt fastere enn en fjør liksom.
Men den er så kortvarig, at det er vanskelig å får det bed seg skikkelig :p

Jeg kjenner bare ilningene fra livmor. Er førstegangsmor så er forberedt på å vente en stund til :)

Kjente han ganske tydelig på onsdag da pappaen holdt på magen, når vi hadde lagt oss.. Etter det er det bare små lette bevegelser. Ikke alltid like lett å skille de fra bevegelser og kroppens lyder og bevegelser (tarmer som rumler og jobber :p )

Har kjent bevegelser som skiller seg ut fra luft i magen, helt svake, lette bevegelser. Den sprekkende boblefølelsen har jeg kun kjent en gang. Gleder meg også veldig til å virkelig kan kjenne lilleknøttet<3

Jeg kjenner ikke noe, tror jeg. Ikke vet jeg hva jeg skal kjenne etter heller, siden dette er mitt første svangerskap. Jeg er 17 uker i dag, og blir litt bekymret over å ikke kjenne liv enda. Leser om de som kjenner liv allerede i uke 12...
Alt er sikkert i orden, magen vokser så det er tydelig noe der inne som begynner å ta mer plass..
Uff, alle bekymringene. Jeg skal på ordinær UL 30 januar, og både gleder meg og gruer meg. Var på tidlig UL i begynelsen av desember, og der så alt veldig bra ut. Håper bare det lille hjertet fortsatt slår,, :-)

Jeg kjenner ingenting enda (14+5), men venter i spenning. Begge gangene tidligere har jeg kjent bevegelser rett før ordinær ultralyd.

Jeg kjenner ikke noe, tror jeg. Ikke vet jeg hva jeg skal kjenne etter heller, siden dette er mitt første svangerskap. Jeg er 17 uker i dag, og blir litt bekymret over å ikke kjenne liv enda. Leser om de som kjenner liv allerede i uke 12...
Alt er sikkert i orden, magen vokser så det er tydelig noe der inne som begynner å ta mer plass..
Uff, alle bekymringene. Jeg skal på ordinær UL 30 januar, og både gleder meg og gruer meg. Var på tidlig UL i begynelsen av desember, og der så alt veldig bra ut. Håper bare det lille hjertet fortsatt slår,, :)

Alt er nok i orden :) Jeg er 17 uker i morgen, 2 svangerskap og har akkurat begynt å kjenne litt bevegelser. Kan ikke huske at jeg gjorde det så tidlig første gang :)

nyter de deilige følelsene av babyen min som turner. h*n begynner å bli større for det er mer og mere tydelige bevegelser... Herlige skjønne babyen min. Har kjent det i to-tre uker og er 16+ nå

Jeg vet ikke om det er babyen eller tarmgass jeg kjenner av og til! :-P er som bobler som sprekker, men det har jeg hatt selv om jeg ikke har vært gravid også.. så jeg er usikker.. er 12+5.

Jeg kjenner generelt lite. Kjenner lite til ligamentsmerter, bortsett fra noen stikk nå og da om jeg reiser meg brått.
Null ømme pupper også, litt merkelig da jeg trodde de skulle kommer fortere andre gang?

Forrige gang kjente jeg ørsmå bobler rett før ordinær ultralyd, så regner med at det blir noe sånn nå også. Kanskje litt tidligere siden det er andre gang. Men til nå har jeg ikke kjent noe til de små boblene som etterhvert blir til tydelige spark. Er bare i uke 14 nå da.

Har kjent liv i tre uker nå! ;) forrige gang kjente jeg ingenting før uke 17/18.
Du som venter to, kjenner du spark på forskjellige steder? er de våkne og aktive samtidig? eller tror du de bytter på?

Jeg kjenner ikke liv enda, jeg er 14+6 idag. Men regner ikke med å kjenne noe på ett par uker iallefall. Selv om jeg prøver å kjenne etter hver dag. ;)

Har kjent et kraftig spark og masse bevegelser :) Kjente sparket i uke 15+1 og bevegelsene kommer å går.. Kjente ikke noe med førstemann før i uke 20..

Du som venter to, kjenner du spark på forskjellige steder? er de våkne og aktive samtidig? eller tror du de bytter på?

Kjenner det på begge sider ned mot lysken. Mest på høyre side faktisk. Litt på venstre, men ikke så mye der. Har faktisk ikke tenkt over om det er samtidig eller på forskjellige tider før. Kanskje mest samtidig, men innimellom på høyre side alene. Veldig spent på å se hvordan de ligger i forholdtil hverandre. Kontroll med ul på sykehuset på tirsdag :)

Jeg tror at jeg kjenner den lille noen ganger.. for er en annen følelse enn når tarmene jobber.. er i uke 13 nå.. men har kjent det i ca. 1-2 uker nå :-) Herlig! Kjente det ikke så tidlig med den første.. men nå vet jeg hvordan det kjennes :-)

Jeg kjente de første små bevegelsene i dag, 15+1 :)
Har ikke kjent bevegelser så tidlig før, så er positivt overrasket!

Begynt å kjenne noe, men vet ikke om det er tarmene eller noe.
Føler det er for høyt oppe til å kunne være den lille.
Men merker det flere ganger nå...

Jeg lurer ofte på om jeg kjenner noe,og har et par ganger vært nesten sikker på at det er h*n jeg kjenner. Men er ikke helt sikker altså... Gleder meg til det ikke er tvil :-)

Back
Topp