Noen som kjenner bevegelse?

Jeg kjenner ingenting enda. Men er førstegangs, og vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller :)

ååå nå blei eg kjempe messunte:-P heh.. Det er mye mulig at det e liv du kjenner (spør du meg:-)) Gleder meg masse til jeg og begynner og kjenne liv, herlig følelse:-)

er ikke det litt tidlig egentlig? flergangsfødende kjenner det tidligere, men trodde det enda var tidlig jeg...

Jeg kjenner endel nå, har gjordt d ca en uke :) men nå fikk jeg konstantert at hele livmora var kommet opp av bekkenet, å at jeg har morkaken bak, så da vil en kjenne spark tidligere..

bjlind skrev:
er ikke det litt tidlig egentlig? flergangsfødende kjenner det tidligere, men trodde det enda var tidlig jeg...

Jeg vet jo ikke om det er det... men det føles sånn :)

Nei,er nok altfor tidlig! Har kjent noen spark, bare det at de har jeg hatt før jeg ble gravid igjen også, så er de berømte fantomsparka!

Er nok tarmer og annen,naturlig mageaktivitet så tidlig. Selv om jeg var førstegangs med gullet, stod jeg tilfeldig å holdt meg på naken mage i uke 15 med ham, og da fikk jeg et lite dult mot hånda, men da gikk det noen uker til neste. Og gullet var en særdeles aktiv krabat, sparket daglig, gjennom hele dagen, fra uke 19 :)

Jeg har faktisk et par ganger de siste dagene tenkt "åh, var det deg?" etter en litt rar følelse i magen. Med Calle kjente jeg liv fra begynnelsen av uke 16, daglig var vel fra midten av uke 17 elns, og morkaka var tilogmed foran. Nå ligger den bak... Så vet ikke. Men knøttet skal jo i teorien være så lite at det ikke bør være mulig å kjenne noe. Samtidig har jeg større mage nå enn jeg hadde i uke 20 sist, og jeg tror livmora er høyt oppe, så jeg vet ikke..

Jeg har kjent liv ja..men ikke masse altså!

Men nå har jeg morkaka bak, livmora har kommet godt opp, jeg har ekstra mye nerver i området, og jeg har vært gravid før..

Det er veldig forskjellig fra dame til dame.

Jeg er veldig usikker, da jeg har hatt en del fantomspark helt siden Even ble født:) Så om jeg kjenner noe bobling nå i magen, så tror jeg bare det er det:P Venter til jeg virkelig VET med å glede meg over det:)

hmm jeg er jo andre gangs fødende, og synes jeg kjente noen som strøk meg forrige uke. Det var en herlig følelse... men det er nok leeenge til neste gang. Gjør ingen ting det.. men gleder meg

Jeg vet ikke om det er det jeg har kjent. Men jeg har følt og kjent noe som skjer der inne:P :)

bjlind skrev:

jeg kjente i uke 12. 2.gangs :)

surrehodet skrev:
Nei,er nok altfor tidlig! Har kjent noen spark, bare det at de har jeg hatt før jeg ble gravid igjen også, så er de berømte fantomsparka!

Er nok tarmer og annen,naturlig mageaktivitet så tidlig. Selv om jeg var førstegangs med gullet, stod jeg tilfeldig å holdt meg på naken mage i uke 15 med ham, og da fikk jeg et lite dult mot hånda, men da gikk det noen uker til neste. Og gullet var en særdeles aktiv krabat, sparket daglig, gjennom hele dagen, fra uke 19 :)

Det er nok ikke altfor tidlig.
Jeg kjente i uke 12, og spurte jordmor om dette, og hun mente også det var babyen jeg kjente.
Men det var jo ikke spark jeg kjente,men bobling, fiskehale som "spreller"

Første gangen trodde jeg at jeg kjente litt bevegelse ganske tidlig, men når jeg først kjente bevegelser så viste jeg hvordan det kjentes ut.
Har også opplevd å kjenne samme "bevegelse" som jeg kjente tidlig i svanerskapet uten å være gravid. Hehe. :P

Så jeg kjenner noe, det er ikke luft, men invollene (tarmer, osv) som beveger seg.

Men jeg skal heller ikke krangle med noen som mener dei kjenner noe for alle er forskjellig. ;)

jeg har kjent noe rart for 1-2 uker siden i magen. Har en tarmsykdom å er vant til luft i magen så jeg kjenner forskjell. Å dette var noe merkerlig som jeg ikke har kjent før.
Men siden jeg er førstegangs, så kan jeg 100% svare på dette når jeg virkerlig vet at jeg kjenner det :D

Back
Topp