Noen som kjenner bevegelse eller "bobler"?

Bondefrua0917

Betatt av forumet
Mulig det er litt tidlig ennå, men jeg er "seinest ute" blant mange i denne gruppa med termin i slutten av juli. Kjenner dere noe liv i magen ennå, dere som har termin i starten av juli?

Er gravid med andremann, så vet jo hva jeg skal kjenne etter, og gleder meg så veldig til å kjenne "små bobler som sprekker" snart. Var ca i uke 15-16 da jeg kjente liv første gang med førstemann.
 
Jeg gjør! Er 13+5 nå men mener jeg har gjort det i ett par uker :) Er andregangs her og så vet jo mer hvordan det føles nå, og jeg er helt sikker på det, selvom de fleste mener det er altfor tidlig :p
 
Har også kjent litt en stund, men ikke ofte. Er 14+1 nå, så var nok rundt 12+6 første gangen. Helt herlig å kjenne det igjen :)
 
Jeg gjør! Er 13+5 nå men mener jeg har gjort det i ett par uker :) Er andregangs her og så vet jo mer hvordan det føles nå, og jeg er helt sikker på det, selvom de fleste mener det er altfor tidlig :p
Så gøy!!!
Da satser jeg på at jeg snart er der jeg også [emoji4]
 
Jeg også er sikker på at jeg kjenner liv, av og til :)
3 barn dette her da, men husker absolutt ikke når jeg kjente noe med de to andre :p
 
Jeg tror jeg kjenner, men det kan være innbilning :p har holdt på i en snau uke, er snart 14 uker nå :)
 
Jeg kjenner ingenting, men er min første så vet jo heller ikke hva jeg skal kjenne etter:p
Men gleder meg til de små boblene, fiskehalen og kilingen de fleste har snakket om:D
Jeg har termin 8.juli;)
 
Termin 1. juli, 14+0 i dag og har kjent i en uke+ :) Baby nr. 3 :)
 
Lurer på om det er baby jeg kjenner litt om kvelden når jeg ligger? Er nr 3, men har veldig bakovervendt livmor, og med forrige var morkaka foran i tillegg så kjente ikke ordentlig, daglig bevegelse før uke 21 :)

Er 13+0 i dag.
 
Jeg er 10+4 og har de siste dagene kjent kriblinger eller bobler.

Men jeg tenker jo at dette må være alt for tidlig, så begynner nesten å lure på om jeg er kommet lenger en hva jeg tror selv.

Er andre graviditet så vet jo hva jeg skal kjenne etter men likevel tenker jeg at det er tidlig :p
 
Jeg er 10+4 og har de siste dagene kjent kriblinger eller bobler.

Men jeg tenker jo at dette må være alt for tidlig, så begynner nesten å lure på om jeg er kommet lenger en hva jeg tror selv.

Er andre graviditet så vet jo hva jeg skal kjenne etter men likevel tenker jeg at det er tidlig :p
Så spennende! Jeg er 10+2 og begynner å lure av og til jeg også. Mye luft, men noen ganger tenker jeg "var det ikke???" [emoji1]
 
De siste dagene har jeg også plutselig kjent noe, nesten litt sånn at jeg skvetter litt til, men det er like fort over som jeg kjente det. Jeg er 11+1 i dag, men termin er noe usikkert, så blir spennende med tul neste uke :)
 
Kjent små bevegelser for første gang i dag! Men på tidlig UL sa de at jeg kom nok til å merke det tidlig pga livmoras plassering hos meg. Er vel 14+3 i dag...
 
Lurer på om det er baby jeg kjenner litt om kvelden når jeg ligger? Er nr 3, men har veldig bakovervendt livmor, og med forrige var morkaka foran i tillegg så kjente ikke ordentlig, daglig bevegelse før uke 21 :)

Er 13+0 i dag.
Samme her. Baby nr 3 og bakovervendt livmorm. Noe jordmor mente ville si at sparkene kom til å merkes tidlig :)
 
Jeg er 15 uker idag (nærmere 13 på tul), og jeg kjenner ikke noe spesielt som jeg kan si er babyen. Men jeg lurer på noen ganger om det er baby eller bare luft o.l. :) har 2 barn fra før, så vet hva jeg skal kjenne etter, men er ikke 100% sikker enda :)
 
Mulig det er litt tidlig ennå, men jeg er "seinest ute" blant mange i denne gruppa med termin i slutten av juli. Kjenner dere noe liv i magen ennå, dere som har termin i starten av juli?

Er gravid med andremann, så vet jo hva jeg skal kjenne etter, og gleder meg så veldig til å kjenne "små bobler som sprekker" snart. Var ca i uke 15-16 da jeg kjente liv første gang med førstemann.
Jeg er 14+2 i dag og har termin 4 juli. Jeg kjente bevegelse for noen dager siden. Det er jo veldig tidlig, men dette er andre svangerskap så jeg vet hva jeg skal kjenne etter.. i første svangerskap kjente jeg ikke noe før uke 19 ca
 
Jeg er 14+2 i dag og har termin 4 juli. Jeg kjente bevegelse for noen dager siden. Det er jo veldig tidlig, men dette er andre svangerskap så jeg vet hva jeg skal kjenne etter.. i første svangerskap kjente jeg ikke noe før uke 19 ca
 
Back
Topp