Jeg vil bare si at det å føde er det største kicket man kan få !!!

ja selvfølgelig er det vondt, men tenk så mange som gjør dette hver bidige dag, og på tross av smertene var noe av det første jeg tenkte etter nr1: "sette skal, kan og vil jeg gjøre igjen"

dette er noe du kommer til å klare med glans

og den følelsen av å få se babyen for første gang er bare heeeeelt ubeskrivelig!!!! sukk, gleder meg til det kicket
Et veldig godt tips jeg fikk før min første var å visualisere hvordan man ønsker at fødselen skal bli, psyke seg selv opp med positive "bilder" av hvordan man ser det for seg. Tenk gjennom hvordan du ønsker å føde, vil du føde i vann f.eks? det kan jeg virkelig anbefale!!
Ikke snakk med folk som elsker å brette ut om skrekkopplevelser, men ta til deg det folk forteller om POSITIVE fødselsopplevelser. IKKE les alt for mye på nett om fødsler, da bør du i så fall vite at det bidrar positivt
og under fødselen så er det viktigste du kan gjøre for å lindre å
fokusere på pausene og
ikke riene, når du har en ri så tenker du at snart kommer en pause, og når du har en pause bare nyter du den pausen uten å tenke på at Å NEI nå kommer det snart en ri. Og for hver ri du blir ferdig med så er det enda en ri nærmere babyens ankomst
Ville bare dele de positive gode tipsa jeg selv har hatt god bruk for