Noen som kan være vikar for meg neste uke dersom det blir bra vær?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Dersom det blir bra vær (her på Sunnmøre, eller i indre strøk) skal jeg på campingtur nemlig. Da har jeg ikke med meg pc ;)
 
Kan være hvis ingen andre har lyst :)
 
Jeg tør ikke å love å være (om jeg plutselig tester positivt, trekker jeg meg muligens fra slankekrigen) Men, hvordan er man vikar egentlig? Hva innebærer det? :)
 
Jeg tør ikke å love å være (om jeg plutselig tester positivt, trekker jeg meg muligens fra slankekrigen) Men, hvordan er man vikar egentlig? Hva innebærer det? :)
Regne over alle tallene på alle lagene, vekt og utfordring. Motta tallene fra laglederne for å se at dere har like tall. Finne ut hvilket lag som har gått minst/mest ned, hvem som skal ut, hvem har immunitet,hvilket lag vant utfordringen. Og så skrive en resultattråd.
 
Last edited:
Regne over alle tallene på alle lagene, vekt og utfordring. Motta tallene fra laglederne for å se at dere har like tall. Og så skrive en resultattråd.
Ahhh ja såklart :) Tenkte ikke over at Sara var ansvarlig :) Tenkte bare hun var en vanlig deltaker :) Kom på det nå som du skrev det :)
 
Ahhh ja såklart :) Tenkte ikke over at Sara var ansvarlig :) Tenkte bare hun var en vanlig deltaker :) Kom på det nå som du skrev det :)

Som vanlig deltager er det vanskelig å ha vikar. Men jeg våkner hjemme fredagen og veier meg. Alternativt har vi for unntaktstilstander hvor en ikke får veid seg fredag en mulighet til å legge vekt fra torsdag, ikke hver uke men når det er noe spesielt.

Men det er ikke aktuelt for denne planlagte turen, jeg skal våkne hjemme og veie meg, og jobbe noen timer også, men er trolig midt i "fylle bilen og dra" når resultatene begynner å tikke inn, planen er å være klar når ungene er ferdig på skolen. Mannen er 50% permittert og jeg jobber ekstra mye nå i dag og mandag og noen timer i helga pga pga et par frister så derfor tenker jeg at å ta ut noen timer og slutte til lunsj den fredagen vi drar er en god plan. Fleksibel arbeidstid.
 
(og neida. Jeg har ikke stått opp enda, jeg våknet og måtte på do....)
 
Kan være hvis ingen andre har lyst :)
Flott.

Da vet jeg at gjengen er i trygge hender.

Håper bare været blir greit. Jeg har lyst på tur. Men yr og storm er ikke enige om ombestemmer seg hver gang de oppdaterer langtidmeldingen enda. Telt fordrer fravær av regn.
 
Flott.

Da vet jeg at gjengen er i trygge hender.

Håper bare været blir greit. Jeg har lyst på tur. Men yr og storm er ikke enige om ombestemmer seg hver gang de oppdaterer langtidmeldingen enda. Telt fordrer fravær av regn.
;)

Håper dere får finværet så dere kommer dere ut. Her varierer det også litt med hvordan været blir neste uke og helg. Plutselig er det regn og så er det sol. Vanskelig å planlegge på disse plassene vi bor.
 
;)

Håper dere får finværet så dere kommer dere ut. Her varierer det også litt med hvordan været blir neste uke og helg. Plutselig er det regn og så er det sol. Vanskelig å planlegge på disse plassene vi bor.

Veldig vanskelig

Men i dag melder både yr og storm om bra vær og ok temp neste helg. Så da stiger humøret mitt.

Men i går meldte de regn så jeg vet at det er lenge til fredag enda, vi får se.

Men jeg sikter på å skaffe resten av der vi trenger i alle fall. Vi snakker jo om første gang ever at:
1) hele familien sover i teltet, har ikke nok soveposer og liggeunderlag nemlig.
2)teltet settes opp utenfor egen hage.

Heldigvis skal vi avsted sammen med mine foreldre som har reist land og strand rundt med campingvogn de siste 20 årene (aka, fra jeg og min bror flyttet hjemmefra) så mamma var straks klar på hvor vi bør dra og har en lang liste med tips om hva vi bør ha med, og mye av der kan vi låne av dem så vi ikke trenger innom absolutt alle butikker før helga.

Ja, også trenger jeg pappa til å hjelpe meg å sette opp teltet. Jeg har jo en mann med høyre hånd i gips.
 
Veldig vanskelig

Men i dag melder både yr og storm om bra vær og ok temp neste helg. Så da stiger humøret mitt.

Men i går meldte de regn så jeg vet at det er lenge til fredag enda, vi får se.

Men jeg sikter på å skaffe resten av der vi trenger i alle fall. Vi snakker jo om første gang ever at:
1) hele familien sover i teltet, har ikke nok soveposer og liggeunderlag nemlig.
2)teltet settes opp utenfor egen hage.

Heldigvis skal vi avsted sammen med mine foreldre som har reist land og strand rundt med campingvogn de siste 20 årene (aka, fra jeg og min bror flyttet hjemmefra) så mamma var straks klar på hvor vi bør dra og har en lang liste med tips om hva vi bør ha med, og mye av der kan vi låne av dem så vi ikke trenger innom absolutt alle butikker før helga.

Ja, også trenger jeg pappa til å hjelpe meg å sette opp teltet. Jeg har jo en mann med høyre hånd i gips.
Kjekt å reise med noen eksperter som kan si hva som funker eller ikke :)
Blir en spennende og kjekk tur kan jeg tenke meg.

Ja da trenger dere all hjelp dere kan få ;)
 
Kjekt å reise med noen eksperter som kan si hva som funker eller ikke :)
Blir en spennende og kjekk tur kan jeg tenke meg.

Ja da trenger dere all hjelp dere kan få ;)

Vi reiser med telt og de med vogn, men ja, de kan camping livet, veldig greit. Og med den hånda til mannen trenger jeg hjelp ja. Ingen tvil om det. Stas for ungene å ha med mormor og morfar, selv om vi satser på å holde oss i hver vår enhet og med litt avstand. Siden mamma er 65 og med et par ekstra risikosykdommer og pappa 66. (i ca to uker til, i juni blir de 66 og 67)
 
Dersom det blir bra vær (her på Sunnmøre, eller i indre strøk) skal jeg på campingtur nemlig. Da har jeg ikke med meg pc ;)
Blir det campingtur på dere? :) Her er det meldt flott vær i helgen :)
 
Blir det campingtur på dere? :) Her er det meldt flott vær i helgen :)
Jepp. Det blir det
. Vi drar i morgen så snart ungene er ferdig på skolen og har fått det mat. Da skal jeg helst ha pakket bilen klar mens de er på skolen. Jeg gleder meg.
 
Jepp. Det blir det
. Vi drar i morgen så snart ungene er ferdig på skolen og har fått det mat. Da skal jeg helst ha pakket bilen klar mens de er på skolen. Jeg gleder meg.
Så flott!! Kos dere og nyt! Jeg kan ta tallene i morgen så slipper du å tenke på det :)
 
Back
Topp