Noen som kan være snill å svare????

akita24

Flørter med forumet
Jeg har i hele dag hatt menssmerter...er i nederste del av magen, og magen blir ikke hard som ved kynnere, og det er helt ulikt noe jeg har kjent før...
kjenner det i ryggen å...har blitt litt verre nå ikveld, kommer og går liksom og samtidig har jeg ett sånt press i underlivet..var på do isted og skulle tisse og da kom det ganske mye ut med d samme jeg satt meg,akkurat som jeg ikke hadde helt kontroll over det om dere skjønner...

Og vil liksom ikke ringe heller ennå til lege/føden for vil ikke mase og om det ikke skulle være noe så syns jeg det er litt flaut jeg...

Tror jeg ville tatt en telefon til føden jeg- bedre med en gang for mye enn en for lite!! Lykke til [:)]

Du maser aldri på føden, de er der for deg!! [:)] Håper du har ringt når jeg sender dette svaret, det er ingen grunn til at du skal la være.. Masse lykke til fra meg[;)]

Et sånt spørsmål kan ikke vi her inne svare på, men på føden har de den medisinske kunnskapen som trengs for å hjelpe deg.. det er klart at du skal ringe dem - med en gang!!

Har du ringt og hørt??????

ORIGINAL: akita24

Jeg har i hele dag hatt menssmerter...er i nederste del av magen, og magen blir ikke hard som ved kynnere, og det er helt ulikt noe jeg har kjent før...
kjenner det i ryggen å...har blitt litt verre nå ikveld, kommer og går liksom og samtidig har jeg ett sånt press i underlivet..var på do isted og skulle tisse og da kom det ganske mye ut med d samme jeg satt meg,akkurat som jeg ikke hadde helt kontroll over det om dere skjønner...

Og vil liksom ikke ringe heller ennå til lege/føden for vil ikke mase og om det ikke skulle være noe så syns jeg det er litt flaut jeg...

Kan høres ut som hodet fester seg.... høres ut som de smertene jeg hadde når hodet til min festa seg.. men greit å sjekke med jordmor!

Ikke ringt ennå[&:]

Men det er ennå,kommer og går...så blir nok å ta en tlf før dagen er over..tak for støtten jenter[:D]

Back
Topp