Kattepus84
Elsker forumet
Jeg vet at når det står: REIT 2 i en resept så betyr det at det er 2 ganger til igjen på resepten etter første uttak...Altså 3 ganger tilsammen...
Men når det står slik som dette:
Rp. Puregon oppl. 833 iE/ml
sylinderampulle 600 iE.
No 2 stk
Reit 2
Da står det jo at jeg skal ha 2 stk ut første gang, men så står det reit 2, da har jeg 2 ganger til igjen på resepten...vil det si at jeg skal ha ut 2 stk de to andre gangene også...Altså 6 stk tilsammen?? (6 stk fordelt på 3 ganger..2 ut hver gang)
Hehehe....jeg har full forståelse for at dere kanskje ikke kjønner hva jeg prøver å spørre om...For det ble veldig komplisert merker jeg...men jeg forstår i allefall selv hva jeg prøver å finne svar på [:D]
Håper noen andre forstår og kanskje vet svaret [:D]
Men når det står slik som dette:
Rp. Puregon oppl. 833 iE/ml
sylinderampulle 600 iE.
No 2 stk
Reit 2
Da står det jo at jeg skal ha 2 stk ut første gang, men så står det reit 2, da har jeg 2 ganger til igjen på resepten...vil det si at jeg skal ha ut 2 stk de to andre gangene også...Altså 6 stk tilsammen?? (6 stk fordelt på 3 ganger..2 ut hver gang)
Hehehe....jeg har full forståelse for at dere kanskje ikke kjønner hva jeg prøver å spørre om...For det ble veldig komplisert merker jeg...men jeg forstår i allefall selv hva jeg prøver å finne svar på [:D]
Håper noen andre forstår og kanskje vet svaret [:D]