Noen som kan tolke kjønn?

Bkno5344392

Andre møte med forumet
Er det noen som er flinke til å tolke kjønn? Jeg er usikker på hva ultralyden viser. Fått beskjed om begge deler…

Vedlegg

• 088013A8-C5E4-448C-AADF-E7F300262802.jpeg
    088013A8-C5E4-448C-AADF-E7F300262802.jpeg
    378,5 KB · Visninger: 131
Er det noen som er flinke til å tolke kjønn? Jeg er usikker på hva ultralyden viser. Fått beskjed om begge deler…
Har du bilde fra ultralyd rundt uke 12 der NUB er synlig? Da kan du enten sende inn bildet mot betaling å få det tolket, eller få hjelp her, for min del blir det bare veiledet gjetting, men «gjetta» riktig på frøkna mi.

Har du bilde fra ultralyd rundt uke 12 der NUB er synlig? Da kan du enten sende inn bildet mot betaling å få det tolket, eller få hjelp her, for min del blir det bare veiledet gjetting, men «gjetta» riktig på frøkna mi.
Takk for svar! Har ikke et vanlig nub bilde. Ser ut som babyen ligger med rumpen i været på bildet som sist ble tatt. Det var uke 15. Hvor kan man sende det inn mot betaling?

Takk for svar! Har ikke et vanlig nub bilde. Ser ut som babyen ligger med rumpen i været på bildet som sist ble tatt. Det var uke 15. Hvor kan man sende det inn mot betaling?
Har ingen erfaring selv, men vet flere i termingruppa mi sendte inn hit. https://earlyglimpse.com/. Tror dette og går på NUB teorien, så tror den må være synlig for å få tolkning

Kan legge ut et til. Det er fra uke 15. Det har blitt sagt både gutt og jente av to kyndige på ultralydene… så blir usikker.
Dette er fra uke 15.

Dette ser ut som en gutt synes jeg :) både pung og pilt i bildet der

Kan legge ut et til. Det er fra uke 15. Det har blitt sagt både gutt og jente av to kyndige på ultralydene… så blir usikker.
Dette er fra uke 15.
Ut i fra dette bildet som kalles potty shot tipper jeg en liten gutt hos deg :)
På det første bildet så jeg ikke noe

Ut i fra dette bildet som kalles potty shot tipper jeg en liten gutt hos deg :)
På det første bildet så jeg ikke noe
Takk! Ja for jeg ser heller ikke noe på første. Fornøyd uansett hva det blir. Men er jo spent. Blir sikkert en ekstra ultralyd potty shot? Altså at man ser opp mot rumpen? Hvor er bena? Jeg ser de ikke. Dratt oppunder magen kanskje (fosterstilling)?

Ser «bare» hamburger jeg, dvs jente :)

Ikke meningen å kuppe tråden din altså, men kanskje noen vil gjette på mine bilder?:angelic: har akkurat bikket uke 12, så er sikkert ikke mulig å si ennå..:rolleyes: Nederste bildet er potty shot!

Vedlegg

• 20220106_114332.jpg
    20220106_114332.jpg
    1,2 MB · Visninger: 68
  • Screenshot_20220106-185036_Gallery.jpg
    Screenshot_20220106-185036_Gallery.jpg
    1,2 MB · Visninger: 70
Dette er fra uke 15.
Jeg er ikke kyndig i det hele tatt, men dette tror jeg er jente på grunn av de strekene der pilen peker. Jeg har samme bildet fra min gutt og der ser man «utstyret» mer som en spiss, uten streker, og med litt tydeligere «pung». Men jeg gjetter bare. Jeg har jo ikke sett mange nok bilder som sagt. Oppdater oss gjerne med fasiten når du vet!

På bildene ser det ut som en gutt. Ser mer ut som en liten pilt og pung der som syntes på lille her også. Men i starten så forveksler dem jo veldig om det er jente eller gutt da det ser nokså likt ut. Er det samme personen som har vurdert disse UL bildene??

Back
Topp