Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du flere bilder?Er det noen som er flinke til å tolke kjønn? Jeg er usikker på hva ultralyden viser. Fått beskjed om begge deler…
Har du bilde fra ultralyd rundt uke 12 der NUB er synlig? Da kan du enten sende inn bildet mot betaling å få det tolket, eller få hjelp her, for min del blir det bare veiledet gjetting, men «gjetta» riktig på frøkna mi.Er det noen som er flinke til å tolke kjønn? Jeg er usikker på hva ultralyden viser. Fått beskjed om begge deler…
Takk for svar! Har ikke et vanlig nub bilde. Ser ut som babyen ligger med rumpen i været på bildet som sist ble tatt. Det var uke 15. Hvor kan man sende det inn mot betaling?Har du bilde fra ultralyd rundt uke 12 der NUB er synlig? Da kan du enten sende inn bildet mot betaling å få det tolket, eller få hjelp her, for min del blir det bare veiledet gjetting, men «gjetta» riktig på frøkna mi.
Kan legge ut et til. Det er fra uke 15. Det har blitt sagt både gutt og jente av to kyndige på ultralydene… så blir usikker.Har du flere bilder?
Har ingen erfaring selv, men vet flere i termingruppa mi sendte inn hit. https://earlyglimpse.com/. Tror dette og går på NUB teorien, så tror den må være synlig for å få tolkningTakk for svar! Har ikke et vanlig nub bilde. Ser ut som babyen ligger med rumpen i været på bildet som sist ble tatt. Det var uke 15. Hvor kan man sende det inn mot betaling?
Kan legge ut et til. Det er fra uke 15. Det har blitt sagt både gutt og jente av to kyndige på ultralydene… så blir usikker.
Dette er fra uke 15.
Ut i fra dette bildet som kalles potty shot tipper jeg en liten gutt hos degKan legge ut et til. Det er fra uke 15. Det har blitt sagt både gutt og jente av to kyndige på ultralydene… så blir usikker.
Dette er fra uke 15.
Takk! Ja for jeg ser heller ikke noe på første. Fornøyd uansett hva det blir. Men er jo spent. Blir sikkert en ekstra ultralyd potty shot? Altså at man ser opp mot rumpen? Hvor er bena? Jeg ser de ikke. Dratt oppunder magen kanskje (fosterstilling)?Ut i fra dette bildet som kalles potty shot tipper jeg en liten gutt hos deg
På det første bildet så jeg ikke noe
Er enig i dette. Jenter og gutter er ganske like i starten, men guttene har ikke de tre strekeneSer «bare» hamburger jeg, dvs jente
Har du vært på UOL ?Er det noen som er flinke til å tolke kjønn? Jeg er usikker på hva ultralyden viser. Fått beskjed om begge deler…
Jeg er ikke kyndig i det hele tatt, men dette tror jeg er jente på grunn av de strekene der pilen peker. Jeg har samme bildet fra min gutt og der ser man «utstyret» mer som en spiss, uten streker, og med litt tydeligere «pung». Men jeg gjetter bare. Jeg har jo ikke sett mange nok bilder som sagt. Oppdater oss gjerne med fasiten når du vet!Kan legge ut et til. Det er fra uke 15. Det har blitt sagt både gutt og jente av to kyndige på ultralydene… så blir usikker.
Dette er fra uke 15.
Er det noen som er flinke til å tolke kjønn? Jeg er usikker på hva ultralyden viser. Fått beskjed om begge deler…