Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke Sara den andre frivillige sist gang? Kanskje hun vil fortsatt![]()
Jeg har ennå ikke fått tilgang til skjult tror jeg. Kommer ikke opp på appen ihvertfall...
Åja visste ikke at jeg måtte gjøre det. Ville ikke mase jegDet er fordi du aldri har sendt en pm til meg om at du vil ha tilgang til det! Har nå gått over alle meldingene mine, og der finner jeg ingen fra deg.
Åja visste ikke at jeg måtte gjøre det. Ville ikke mase jeg![]()
Sara var vel ikke akkurat frivillig
Jeg ble foreslått av noen andre, og da at joda, om ingen andre kan/vil, så kan jeg ta det.
Jeg kan vel fortsatt det om ikke noen andre vil
Jeg er jo innom en god del om man ser på antall innlegg, det e r bare det at det er spredd over gasnke små glimt, men jeg skal nok kunne få til en "telle antall innlegg folk har og gi beskjed" runde sånn en gang imellom, hvor ofte skal det gjøres egentlig?
Jeg skal klare det. Det er vel dog du som må gi beskjed på VIP at det er endret, at jeg bare rusler inn og sier "jeg har overtatt nå" vil de sikkert ha verifisert av deg![]()
Jepp, jeg har fått PM om det. vi må vel da bare faktisk endre infotråden da, om du ikke allerede har gjort det også
Aner ikke, Tamara tok hånd om detEr vel ikke jeg som har ansvaret for den? Eller er det meg?![]()