Noen som kan ta over?

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Som tilgangsansvarlig til det skjulte forumet vårt? Jeg får mindre og mindre tid til bv nå om dagen, og syns ikke det er riktig at flere må vente i mange dager før jeg får tid til å fikse det. Så håper noen vil ta over! :)

Jeg har ennå ikke fått tilgang til skjult tror jeg. Kommer ikke opp på appen ihvertfall...

Jeg har ennå ikke fått tilgang til skjult tror jeg. Kommer ikke opp på appen ihvertfall...

Det er fordi du aldri har sendt en pm til meg om at du vil ha tilgang til det! Har nå gått over alle meldingene mine, og der finner jeg ingen fra deg.

Det er fordi du aldri har sendt en pm til meg om at du vil ha tilgang til det! Har nå gått over alle meldingene mine, og der finner jeg ingen fra deg.
Åja visste ikke at jeg måtte gjøre det. Ville ikke mase jeg :p

Sara var vel ikke akkurat frivillig

Jeg ble foreslått av noen andre, og da at joda, om ingen andre kan/vil, så kan jeg ta det.

Jeg kan vel fortsatt det om ikke noen andre vil

Sara var vel ikke akkurat frivillig

Jeg ble foreslått av noen andre, og da at joda, om ingen andre kan/vil, så kan jeg ta det.

Jeg kan vel fortsatt det om ikke noen andre vil

Hadde vært veldig fint, siden jeg bare får noen raske øyeblikk til å gå inn her å titte om dagen :)

Jeg er jo innom en god del om man ser på antall innlegg, det e r bare det at det er spredd over gasnke små glimt, men jeg skal nok kunne få til en "telle antall innlegg folk har og gi beskjed" runde sånn en gang imellom, hvor ofte skal det gjøres egentlig?

Jeg er jo innom en god del om man ser på antall innlegg, det e r bare det at det er spredd over gasnke små glimt, men jeg skal nok kunne få til en "telle antall innlegg folk har og gi beskjed" runde sånn en gang imellom, hvor ofte skal det gjøres egentlig?

Nå er vel de fleste inne på skjult vil jeg tro. Så da er det vel egentlig bare å kikke over den det gjelder når du får spm om tilgang :) Og da klikker du bare inn på den personen (via nettleser og ikke app), innlegg-se alle innlegg, og så telle til 50. Går egentlig fort :) Men dessverre så tar det lang tid for dem som har sendt meg pm i det siste å få tilgang, pga jeg har lite tid her inne.

Jeg skal klare det. Det er vel dog du som må gi beskjed på VIP at det er endret, at jeg bare rusler inn og sier "jeg har overtatt nå" vil de sikkert ha verifisert av deg :)

Jeg skal klare det. Det er vel dog du som må gi beskjed på VIP at det er endret, at jeg bare rusler inn og sier "jeg har overtatt nå" vil de sikkert ha verifisert av deg :)

Tusen takk! :D Skal sende Tamara en melding jeg og informere henne om det :)

Da var det allerede gått i orden :D

Jepp, jeg har fått PM om det. vi må vel da bare faktisk endre infotråden da, om du ikke allerede har gjort det også

Jepp, jeg har fått PM om det. vi må vel da bare faktisk endre infotråden da, om du ikke allerede har gjort det også

Er vel ikke jeg som har ansvaret for den? Eller er det meg? :P

Back
Topp