noen som kan svare?

fano

Gift med forumet
Når jeg gikk på fryseforsøk forrige gang så gikk jeg på progestantabletter, 3 ganger om dagen. Har ikke lyst til og gå på det neste gang, men fikk beskjed om at det var ikke så gode odds med crinone på frys. Noen erfaringer med dette? har også hørt om sånn zytlogest eller hva det heter, noen med erfraringer med det?? 

Kan ikke svare deg fano, men gir den ett dytt!

Jeg har ingen ide, men jeg brukte crinone ved fryseforsøket her og det har jo gått bra...[8|]

Jeg syns cinonen var veldig grei, men de på riksen sa de hadde hatt dårlig erfaring med det i forhold til frys. Har ikeklyst til og stappe piller opp i gakken en gang til, æsj [:'(] men men, vi får nå se etterhvert, men det er greit og ha noe man kan foreslå eller spørre om [:D]

Som de skrev cyclogesten er sterkere en crionen (tror det er dobbel styrke). Jeg har tatt 1 tbl når jeg legger meg, og en en stund før jeg sto opp. Følte at då ble mer av den sugd opp enn dersom jeg ikke lå etterpå. Men dette kan være noe jeg har innbilt meg selv.. [:D]

Har ikke hatt fryseforsøk da det ble avbrutt, men ble veldig dårlig av den andre jeg tok då.. Progynova tror eg den het..

er det også tabletter opp i gakken eller er det sånne staver som crinonen? for jeg syns de progestantablettene også trakk godt inn, kom ikke mye ut igjen, men det er så himla ekkelt og stappe ting med fingra oppi der, yukk [8D]

Blæh [:'(] Jaja, den tid den sorg. Litt dårlig med alternativer da ja. Gud hva man skal igjennom dere.....men bare resultatet blir bra så skal man vel ikke klage [;)]

Eg har prøvd alle tre typane. Cyklogesten blei eg himla dårlig av. Låg strak på sofaen ca halve rugeperioden. Progestanen funka bra for meg! Eg synst progestanen var bedre enn crinonen. Men crinonen så kom det så enormt mykje grums ut igjen. Og både progestan og cyklogest er jo sterkare enn crinonen så skal vel funka bedre! Eg skal bruke progestan no ved mitt tredje ICSI. Dei hadde skrive ut cyklogest til meg, men eg spurde om eg kunne få gå på progestan i staden, og det skulle gå for det samme sa dei[:)] 

Back
Topp