noen som kan svare?

fano

Gift med forumet
Jeg lurer litt på om jeg har pådratt meg litt allergi. Har aldri vært alergisk før. Men nå er jeg ofte tett i nesa, bruker nesespray 2-3 ganger om dagen (vet jeg ikke skal og hva som skal skje [;)] ) Menjeg er avhengig av og puste gjennom nesa [:o] Halsen er også tett og føles slimete uten og være det. Øye renner og og morgenen er jeg oppblåst i ansiktet og det kjennes ut som øynene mine klistrer seg sammen. Jeg skal til legen i dag og ta celleprøve og skal få henen til og ta noen prøver om hun har tid.

Men la oss si at det er alergi og jeg kanskje må bruke medisiner mot dt, kan jeg bruke det da i forbindelse med de medisinene jeg skal gå på nå og ikke minst i rugetiden.

Håper noen kan svare....

Kan høres ut som allergi.. [:'(] Jeg har det, men heldigvis ikke kjent noe til det ennå.. Bank i bordet[:D]

Fastlegen min sa at det ikke var noe jeg kunne ta dersom jeg er gravid.. Og han ville ikke anbefalt å ta noe i rugeperioden heller.

Men vi spurte Hausken når vi hadde uttak i april, for då var jeg litt plaget. Han sa jeg kunne ta noen typer.. Men burde prøve å greie meg uten så sant jeg ikke hadde store plager.
Mener Zyrtec (Cetirizin) kunne brukes + noen andre jeg ikke husker siden det er Zyrtec jeg pleier bruke..[:)]

Vet ikke hvordan det er i forhold til medisinene. Men ring klinikken din å spør dersom fastlegen ikke vet...[:)]

Back
Topp