noen som kan svare ang blødning?

kristin27

Forelsket i forumet
ei venninde av meg hadde eggløsning for 1 uke siden, hun hadde da ett uhell med mannen sin og han spruta inni henne, i går hadde hun brunaktig utflod og bittelitt blod i dag er det mindre utflod? er 2 uker til hun skal ha mensen,hva kan det være? festeblødning?

kan være festeblødning ja.. kan også være mensen som er i farta.. 
Men hvis det er 1 uke siden hun har hatt el så er det vel ikke to uker til mensen?    

ORIGINAL: MiniMoi

kan være festeblødning ja.. kan også være mensen som er i farta.. 
Men hvis det er 1 uke siden hun har hatt el så er det vel ikke to uker til mensen?    

hun hadde mensen den 27 august og syklus på 28 dager så da skal hun ha mensen om 2 uker...hmmm!

tror hun har mistforstått jeg, hun har nok eggeløsning nå med litt blødning og brunaktig utflod,det passer bedre til syklusen hennes!!

så hun hadde el bare få dager etter mens og 3 uker lutefase..? det høres ut som en merkelig syklus.. Er hun sikkerpå at hun har hatt el..? Normalt sett i en 28. dagers syklus skal hun ha el sånn ca akkurat nå.. små blødninger kan oppstå under el også.

ORIGINAL: miss_kranglefant

tror hun har mistforstått jeg, hun har nok eggeløsning nå med litt blødning og brunaktig utflod,det passer bedre til syklusen hennes!!

Det kan nok stemme bedre ja [:)]

ORIGINAL: MiniMoi

ORIGINAL: miss_kranglefant

Det kan nok stemme bedre ja [:)]

har sagt det til henne nå og hun pusta letta ut!! hehe!! Hun skjønte selv at hun hadde regnet feil!!

Back
Topp