MinaMor Forumet er livet 15 Nov 2010 #1 Noen som kan hjelpe? Trenger runde og ovale.... Med "bølgekant"... Ikke de minste..... '
A aacinom Gift med forumet 15 Nov 2010 #2 Hvor mange da? Jeg har både det lille og det store settet med ovals scallop.
MinaMor Forumet er livet 15 Nov 2010 #3 ORIGINAL: [Mon|] Hvor mange da? Jeg har både det lille og det store settet med ovals scallop. Tja De to største str. 10 av hver? Hvor mye skal du ha?
ORIGINAL: [Mon|] Hvor mange da? Jeg har både det lille og det store settet med ovals scallop. Tja De to største str. 10 av hver? Hvor mye skal du ha?
MinaMor Forumet er livet 16 Nov 2010 #5 ORIGINAL: [Mon|] På skisseark fra Nille? Ja det er vel bra nok det? Bruker ikke de arkene jeg.. hehe Men er sikkert bra! [:D]
ORIGINAL: [Mon|] På skisseark fra Nille? Ja det er vel bra nok det? Bruker ikke de arkene jeg.. hehe Men er sikkert bra! [:D]
A aacinom Gift med forumet 16 Nov 2010 #6 ORIGINAL: MinaMor ORIGINAL: [Mon|] På skisseark fra Nille? Ja det er vel bra nok det? Bruker ikke de arkene jeg.. hehe Men er sikkert bra! [:D] Hva slags ark kunne du tenkt deg å ha det stansa ut på?
ORIGINAL: MinaMor ORIGINAL: [Mon|] På skisseark fra Nille? Ja det er vel bra nok det? Bruker ikke de arkene jeg.. hehe Men er sikkert bra! [:D] Hva slags ark kunne du tenkt deg å ha det stansa ut på?