Noen som kan overta terminlista?

Cambi86

Flørter med forumet
Hei alle sammen.
Kan en av dere snille damer være så snill å overta terminlista for meg? Jeg sliter med å finne tiden til å holde den oppdatert, og håper noen andre kanskje har bedre mulighet en meg?
Det er bare til å kopiere det jeg har gjort om enn ikke har ett ønske selv om at den skal være annerledes

På forhånd, tusen takk[emoji4]

Jeg tror desverre ikke jeg har overskudd til det. Kan kanskje en moderator overta hvis ingen andre kan heller?

Dessverre har ikke vi i moderatorteamet kapasitet til å holde kontroll på terminlister. :(
Håper noen har lyst og mulighet til å ta over for Cambi som har gjort en god jobb så langt!

Kanskje vi bare skal «la» den være uoppdattert nå i sommerferien? Jeg regner med at de aller fleste forstår at folk er bortreist på ferie, jobber med å komme seg igjennom de første 12 ukene og andre ting. Og sikkert veldig mange som ikke har tilgang til PC for å ordne med listen. Kanskje noen andre har tid og mulighet når ferien er over? Folk skriver jo uansett seg opp der så om man ikke står på første siden fra dag en så tror jeg de fleste har forståelse for det :) nå nærmer det seg jo og OUL for mange og da skal jo mye redigeres uansett. Du har gjort en super jobb! :)

Uka her er rimelig hektisk - men skal se hva jeg får til når vi kommer til helga/neste uke :)

Back
Topp