Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar Jeg har null peiling på NUB. Har bare hørt om denHvis det er nuben jeg skimter såvidt der, skulle jeg sagt jente men den er ikke såå tydelig å se.
Her et nytt bilde fra 13+2. ser du noe her?Jeg klarer ikke se nuben på disse bildene, men 11+3 er litt for tidlig uansett dessverre. Før uke 12 er det ren gjetning fordi kjønnene er så like og guttenuben ikke har reist seg (i hvert fall ikke for de fleste). Fra midten av uke 12 skal man kunne begynne å se det, men det er best å vente til uke 13.
Det er ikke alle gynekologer/jordmødre som er like flinke til å se kjønn, så spør gjerne behandleren der du går på forhånd når de føler seg trygge på å se kjønn.
Hvis det er nuben jeg ser tenker jeg jente Fremdeles tidlig da! Sa de noe på ultralyden?Her et nytt bilde fra 13+2. ser du noe her?
Hvis det er nuben jeg ser tenker jeg jente Fremdeles tidlig da! Sa de noe på ultralyden?
Å, det blir spennende å se om du har rettHvis det er nuben jeg ser tenker jeg jente Fremdeles tidlig da! Sa de noe på ultralyden?
Så gøy at du tror detVille tippet jente
Her et nytt bilde fra 13+2. ser du noe her?
Ojoj. Ja, jeg heller også på gutt etter å ha sett en del på bilder som forklarer NUB-teorien. Blir bra med to gutter også Har OUL 22.juni. Skal prøve å huske å oppdatere her daDette er en gutt
Jenters nub står rett frem, og ikke oppover slik som her.
Hva er det du ser som er nuben? Den som er rett der hvor navelen er?Dette er en gutt
Jenters nub står rett frem, og ikke oppover slik som her.
Hva er det du ser som er nuben? Den som er rett der hvor navelen er?
Syntes du den stikker opp? Syntes den ser ut som den ligger flatt jeg Jaja det er inderlig godt det ikke er jeg som skal fortelle kjønn ut i fra ultralyd, det hadde blitt spennende ved fødsel
Syntes du den stikker opp? Syntes den ser ut som den ligger flatt jeg Jaja det er inderlig godt det ikke er jeg som skal fortelle kjønn ut i fra ultralyd, det hadde blitt spennende ved fødsel
Jeg trodde ikke det hadde noe å si hvordan baby ligger, men hvordan nuben ligger i forhold til ryggraden? For som jeg ser det så ligger nuben parallelt med ryggraden. Jeg spør fordi jeg faktisk lurer, ikke fordi jeg kverulerer eller er uenig altså! Er bare nysgjerrigHvis man roterer bildet, slik at baby ligger «riktig», så ser man at den strekker seg oppover