Noen som kan NUB og vil gjette?

Hvis det er nuben jeg skimter såvidt der, skulle jeg sagt jente :) men den er ikke såå tydelig å se.

Jeg klarer ikke se nuben på disse bildene, men 11+3 er litt for tidlig uansett dessverre. Før uke 12 er det ren gjetning fordi kjønnene er så like og guttenuben ikke har reist seg (i hvert fall ikke for de fleste). Fra midten av uke 12 skal man kunne begynne å se det, men det er best å vente til uke 13.
Det er ikke alle gynekologer/jordmødre som er like flinke til å se kjønn, så spør gjerne behandleren der du går på forhånd når de føler seg trygge på å se kjønn.

Jeg klarer ikke se nuben på disse bildene, men 11+3 er litt for tidlig uansett dessverre. Før uke 12 er det ren gjetning fordi kjønnene er så like og guttenuben ikke har reist seg (i hvert fall ikke for de fleste). Fra midte:angel8:)n av uke 12 skal man kunne begynne å se det, men det er best å vente til uke 13.
Det er ikke alle gynekologer/jordmødre som er like flinke til å se kjønn, så spør gjerne behandleren der du går på forhånd når de føler seg trygge på å se kjønn.
Her et nytt bilde fra 13+2. ser du noe her? :)

Vedlegg

• C84DD86C-5AA8-4A24-8100-8520F5241B2C.jpeg
    C84DD86C-5AA8-4A24-8100-8520F5241B2C.jpeg
    635,9 KB · Visninger: 157
Hvis det er nuben jeg ser tenker jeg jente :) Fremdeles tidlig da! Sa de noe på ultralyden?
Hvis det er nuben jeg ser tenker jeg jente :) Fremdeles tidlig da! Sa de noe på ultralyden?
Å, det blir spennende å se om du har rett :Heartpink
Det var ultralyd i forbindelse med fosterdiagnostikk. Jeg spurte om hun kunne se hvilket kjønn det er men hun sa hun ikke ville antyde noe. Alle som har tippa ut i fra ultralydbilder har tippa jente så det blir veldig spennende å se om det blir det :love2 Har en gutt fra før :D

Dette er en gutt :happy:
Jenters nub står rett frem, og ikke oppover slik som her.
Ojoj. Ja, jeg heller også på gutt etter å ha sett en del på bilder som forklarer NUB-teorien. Blir bra med to gutter også ;) Har OUL 22.juni. Skal prøve å huske å oppdatere her da :happy:

Syntes du den stikker opp? Syntes den ser ut som den ligger flatt jeg :eek::hilarious: Jaja det er inderlig godt det ikke er jeg som skal fortelle kjønn ut i fra ultralyd, det hadde blitt spennende ved fødsel :hilarious::hilarious::hilarious:

Hvis man roterer bildet, slik at baby ligger «riktig», så ser man at den strekker seg oppover :happy:

Vedlegg

• C97AC383-4BA1-4FD8-94BB-C9A59BA025EC.jpeg
    C97AC383-4BA1-4FD8-94BB-C9A59BA025EC.jpeg
    143,6 KB · Visninger: 81
Hvis man roterer bildet, slik at baby ligger «riktig», så ser man at den strekker seg oppover :happy:
Jeg trodde ikke det hadde noe å si hvordan baby ligger, men hvordan nuben ligger i forhold til ryggraden? For som jeg ser det så ligger nuben parallelt med ryggraden. Jeg spør fordi jeg faktisk lurer, ikke fordi jeg kverulerer eller er uenig altså! Er bare nysgjerrig :p

Sånn som markert her

Vedlegg

• FC58D5BC-6AE9-4A00-B9DA-A2E8821C5E74.jpeg
    FC58D5BC-6AE9-4A00-B9DA-A2E8821C5E74.jpeg
    646,9 KB · Visninger: 62
Back
Topp