Noen som kan lage dette?

x1x*Flash*

Andre møte med forumet
Det må da være mulig... på en eller aen måte! Vi har jo nok av egg som ligger på lur en plass [8|]
Så det jeg vil ha er en pille som fremskynder EL, gjerne så fort at EL kommer samme dag!
Så vil jeg ha en "Fortgangspille" slik at et evt befruktet og festet egg gir utslag på en test dagen etter.
hadde jo vært så praktisk... å bare spist piller hver dag, helt til en var gravid [:)]

*Dagene er så lange...*

oi, du sier noe der!!glemte det... hehe, at typen min også må være helt villig til å prøve! det er vel noe av det viktigste [:)]

Nå er jo du utnevnt til orakel, så du ordner vel den biffen Kittekat?[:D]

samme med min!! nå for tiden er han veldig klar, men det er nok bare fordi jeg har TR på besøk [:@] om et par uker han han nok kalde føtter igjen... kansje de skulle hatt noen piller for blodomløpet??

ja, sant... og lesing her i dette forumet er et ypperlig sted å dyrke beibisjuken på!! Stekepanne? jo, ikke så dumt... jeg har mer tenkt på å riste han litt, sånn at koblingene i hjernen forskyves litt! Spesielt de dager han spør om vi skal ha beibi... og jeg vet at den tanken ikke holder seg vedlike av seg selv oppi hodet hans [8D]

Har du sett filmen "in the womb"? den hjelper godt på [:)] fornuftig å se den når du har EL [:D]

En film der de har filmet beibiens utvikling i magen [:)] utrolig film... må ses. Den Har gått på tv, men vet ikke når de sender den igjen. Vi lastet den ned fra internett...

Back
Topp