Noen som kan komme med råd?!

Anonymbruker

Andre møte med forumet
Hei.
Må beklage langt innlegg og ekkel detalj.

Jeg og min samboer hadde samleie to dager etter hverandre. 3 dagen fikk jeg TR. Da hun takket for seg denne måneden, kom det brunt utflod når jeg tørket meg etter dobesøk påfølgende dag. Senere på natten tisset jeg omtrent 5 ganger til jeg sto opp.
Våknet denne morgenen kvalm- gjennom hele dagen, holdte på å svime av, vinst i rygg- spesielt korsryggen, og ORDENTLIG magevondt. Kommer som rier (vondhetsfølelse).

Bruker ikke p-piller, han brukte ikke beskyttelse, svir ikke når jeg tisset, klør ikke.
Ingen lukt å bemerke.

Og fordi jeg fikk tanten på besøk, så kan jeg jo ikke være gravid da jeg har 0 tro på at egget kan feste seg og befruktes på 1 til 2 dager ELLER at egget overlever 4 mensdager og fester og befrukter seg ETTER besøk av tante Rød.
Så mitt spørsmål-
Noen som har opplevd noe lignende og kan gi meg råd om hva dette KAN være?
Hilsen bekymret.

Jeg hadde tatt en graviditetstest for å være helt sikker på at du ikke er gravid i alle fall

Ville tatt en urinprøve for å utelukke uvi om det fortsetter. Må ikke svi for å være uvi, selv om det ofte er et symptom

Kan være nyre bekken betennelse. En venninne hadde slike smerter når hun fikk det.

Jeg tenker også uvi/nyrebekkenbetennelse. Trenger ikke svi selv om man har det. Du kan fint stikke innom legekontoret med en prøve bare. Trenger ikke legetime for det. Det er viktig å få behandlet hvis det er uvi. De tester mens du venter :) da kan du jo få dem til å teste for hcg med det samme også ;)

Jeg fikk lignende opplevelse når jeg var gravid utenfor livmoren. Veldig vondt i korsryggen i en uke rett etter mens. Tisset ofte denne uken og var veldig hard i magen den påfølgende tiden og andre graviditets symptomer som ømme bryster og stikkinger i lyskene. Jeg hadde den første uken etter mens så vondt i ryggen at det holdt meg våken, helt likt nyrebetennelse jeg hadde en gang lenge før dette. Så ga det seg.
Syklusdag 32 fikk jeg gravid 1-2 på digital test. Og svak strek på strimmel. Håper du ikke har exu, men om det er det, så er det beste å finne det ut så tidlig som mulig.

Back
Topp