Noen som kan kjenne livmoren ennå?

Smurfelykkefor3gang

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Husker ikke når jeg kunne kjenne livmoren når jeg trykket nederst på magen sist graviditet... Trodde egentlig det var alt i uke 7, men kan ikke kjenne den ennå og er 7+6 i dag :hungry: Er det noen andre som kan kjenne den stikker noe frem der nede på magen ennå? Eller er det for tidlig?
Tror jeg begynner å bli paranoid her :hilarious: Tenker på om jeg har innbilt svangerskap osv :dead:

Jeg kjenner ikke noe om det hjelper, men har kjent stikkinger en god stund og det er vel voksesmerter:) så livmoren er der og vokser! Jeg er i uke 11 og har fått mage, spesielt under navlen men kan ikke kjenne noe. Skal man kunne det? Hehe

Fikk livmoren opp rundt uke 10 forrige gang, da var den halvveis opp til navlen.
Legen mistenkte brokk på grunn av kulen :inpain: fikk ultralyd og det var bare stor livmor. Det var nummer 4.
Nå venter jeg nummer 5 så er spent på når kulen popper opp av bekkenet nå.
Forløpig kun gass-baby mage på meg uke 6+4 nå ;)

Har kjent den i en liten ukes tid nå. Kjennes godt når jeg ligger på gulvet. Buler ut

Kjenner den godt når jeg ligger på magen. På UL i går tok legen utvendig UL ca. Midt mellom symfysen og navlen [emoji173]

Jeg kan ikke kjenne den enda, men så er jeg veldig dårlig på sånt også da.
Jeg er 7 + 4 så litt tidlig enda.

Kjente første bobling i uke 15 med første og uke 14 med neste. Livmoren strekker seg og det er luft og masse hormoner og paranoja hoder, så kjenner vel alt mulig nå

Kjent den over 1 uke. Er 9+4 idag. Husker jeg kjente den tidlig sist også for da var jeg redd det var tvillinger :p nå er den halvveis til navelen ca. Kjenner den best når jeg har hatt orgasme :)

Fikk livmoren opp rundt uke 10 forrige gang, da var den halvveis opp til navlen.
Legen mistenkte brokk på grunn av kulen :inpain: fikk ultralyd og det var bare stor livmor. Det var nummer 4.
Nå venter jeg nummer 5 så er spent på når kulen popper opp av bekkenet nå.
Forløpig kun gass-baby mage på meg uke 6+4 nå ;)
Her ventes nr.3 så tenkte kanskje den ville stikke seg frem noe tidlig, men jeg får bare være tålmodig og vente noen uker til da :p

Kjenner ikke livmor. Men har fått tydelig mage og vanskelig å holde skjult for andre spør [emoji28] er 8 mnd siden jeg fødte min første så det gikk raskere denne gang å få mage [emoji173]️

Jeg klarer ikke kjenne noe utenfra.. men fått høre at jeg har bakovervendt livmor. Vet ikke om det har noe å si med tanke på å kjenne den??

Jeg kjenner ikke livmoren, men kjenner at det er litt ubehagelig å ligge på magen . Er i uke 7 nå.

Jeg klarer ikke kjenne noe utenfra.. men fått høre at jeg har bakovervendt livmor. Vet ikke om det har noe å si med tanke på å kjenne den??

Det kan ha noe og si tror jeg. Legen min nevnte på det når jeg var på kontroll. Samme sak her, som du sikkert skjønner [emoji3]

Back
Topp