Noen som kan iPad?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Noen som har greie på iPad?
Eldste har en iPad som brått ikke vil slå seg av eller på, får skrevet inn passord, men skjermen har fryst på en måte. Hva gjør man for å få den av/på?

Ingen idé, gir et lite dytt

Hold inne av og på knappen sammtidig som du holder inne home knappen. Hold de 2 inne fra ipaden slår seg av å til den er på igjen

Hold inne av og på knappen sammtidig som du holder inne home knappen. Hold de 2 inne fra ipaden slår seg av å til den er på igjen

Dytter frem - og signerer denne, det var akkurat det jeg skulle til å skrive!

Hold inne av og på knappen samtidig som du holder inne home knappen. Hold de 2 inne fra ipaden slår seg av å til den er på igjen
Takk for svar! :)
Men mister man da alt man har på den av bilder osv? Blir det som å tilbakestille, og må installere alt på nytt, eller blir alt fortsatt værende der? Trist om man mister bilder osv.

Chuma: 17109289 skrev:
Dytter frem - og signerer denne, det var akkurat det jeg skulle til å skrive!

Hvor er home knappen?
Kan bare av og på knappen jeg. Er jo ikke min. Hi hi! :-)
Og går bilder osv tapt da? Vil helst ikke miste alt hun har av bilder, tekster osv.

Man mister ingenting av det som er lagret! Man starter maskinen på nytt bare. Bare sørg for at du har passordet slik at du kan logge deg inn igjen, for det kan hende den vil be om det når du restarter. Homeknappen er den store, runde knappen på midten, den du bruker til å komme tilbake til menyen!

Back
Topp