Noen som kan hjelpe?

Hannekristine

Blir kjent med forumet
Har i de siste dagene hatt noe som føles ut som stikking fra ryggen og nedover benet,akkurat som om jeg mister følelsen og så svikter benet.smertene kan kjennes ut som det min mor kalte "hekseskudd" i ryggen.Syns det er litt ekkelt og lurer på om det kanskje kunne ha noe med at jeg fikk epidural under fødselen?Likevel er vel det litt rart da jeg fikk min datter for over 3 uker siden.Kjempeglad hvis noen vet hva dette kan være:)

Oi, det høres ekkelt ut....

Er jo en heftig jobb for kroppen å bli "normal" igjen etter et svangerskap, men sikkert greit å spørre en lege.

Grattis med nytt medlem i familien!

ja,eller mister på en måte følelesen,kan jo hende det er det,menkan ikke helt fatte hvordan jeg kunne pådratt meg det..

kan være en nerve i ryggen som kommer i klem av og til. men hvis du er usikker burde du kontakte fastlegen for å få helt riktige svar![:)] lykke til, og gratulere med det nye familiemedlemmet![:D]

jeg har isjas og prolaps,det er ikke bare stikkninger da,er en lammende smerte med isjas også stråler den nedover beina(jævlig). er sikker noen nerver som er klemt,ta deg en tur til legen din.

Back
Topp