noen som kan hjelpe?

pilt

Andre møte med forumet
snuppa mi er 3 mnd og 14 dager i dag..  hun ska ligge på puppen hele tiden. hun koser ikke eller noe, det er rett og slett hun som ikke blir mett. blir så utrolig trøtt og sliten av dette. får ikke gjort noe særlig i huset eller noen ting[:'(]

det jeg da lurer på er om jeg kunne tatt og begynt og gi henne litt grøt på formidaggen og kansje litt på kveldstid eller noe?[8|] så hun blir mett? syntes også så synd på henne, at hun er sulten konstant[&o] 
hun vil ikke ta flasken så jeg får ikke i henne erstatnig eller noen heller..

vet jeg skal vente lengst mulig med fast føde, men kan jeg ikke begynne og gi henne grøt? da tenker jeg på den nestle grøten som er fra 4 mnd..  og bare gi henne 1 gang for dagen i begynnelsen?

eller er det noe fare for at hun kan få forstoppelse, tarmproblemer og vondt i magen av det?[&:]

ja, har prøvd med flaske no i flere uker, men hun nekter. har prøvd når hun er litt sulten, veldig sulten.har lagt henne på puppen og dyttet flasken i munnen på henne for og prøve og lure henne, men det funker ikke[&o]

men som sagt, det er jo en tilvenningssak det med flaske. så det er vel bare og fortsett og prøve[:)][:)]

Syns heller du skal ringe til helsestasjonen å prate litt med dem, di har sikkert noen gode råd du kan prøve. Jeg hadde å det problemet en periode å da fikk jeg ett tips om å koke havregrynsgrøt til meg selv på morningen åsså skulle jeg drikke vørterøl, men rist ut kullsyra først åsså må den være iskald for da smaker den litt bedre. Da skulle det bli mere næring i morsmelka fikk jeg høre å det funket på meg. Bare ett lite tips fra meg[:)].

Har du prøvd med forskjellige sutter på flaska? Lukas var ikke noe glad i de runde suttene på avent flaskene, så jeg gikk over til de flate suttene fra mam. De passer på avent sine flasker så jeg slapp å bytte de ut.[:)]

jeg begynte med tynn grøt ( nesten som velling) når Julian var 3 mnd for han var også sulten.. Hør med Helsestasjonen, men det er ikke farlig å gi de litt grøt,, Se om du klarer å pumpe ut litt melk og bland det i grøten.. Lykke til

ORIGINAL: Lillemor1

Har du prøvd med forskjellige sutter på flaska? Lukas var ikke noe glad i de runde suttene på avent flaskene, så jeg gikk over til de flate suttene fra mam. De passer på avent sine flasker så jeg slapp å bytte de ut.[:)]

ja, jeg har gått over til mam. virker som hun liker de bedre, men hun tar den fortsatt ikke.
men det er de jeg bruker nå[:D]

de 2 siste gangene jeg har vært på helsestasjonen har hun lagt på seg 100g i uken. helsesøster sa det var litt lite,men jeg fikk amme oftere..

tror jeg har nok melk, men det kan jo hende at det er det som gjør det da[&:]??

hva med å prøve å øke produksjonen da?

Back
Topp