Noen som kan hjelpe?

Solomor2020

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Vet ikke helt om jeg er inne på riktig forum, men prøver allikevel. Jeg er enslig og går til Danmark for insaminering. Jeg skal til Danmark i morgen og insamineres, satte ovitrielle i går kveld. MEN jeg har nada tegn til eggløsning. Pleier alltid å ha EL slim, oppblåst, hovne pupper osv. Var hos gyn på fredag, og da var det en eggfollikel der på 16 mm, og bra størrelse på slimhinne, men jeg stresser allikevel noe sinnsykt over disse manglende EL symptomene....

Vet ikke helt om jeg er inne på riktig forum, men prøver allikevel. Jeg er enslig og går til Danmark for insaminering. Jeg skal til Danmark i morgen og insamineres, satte ovitrielle i går kveld. MEN jeg har nada tegn til eggløsning. Pleier alltid å ha EL slim, oppblåst, hovne pupper osv. Var hos gyn på fredag, og da var det en eggfollikel der på 16 mm, og bra størrelse på slimhinne, men jeg stresser allikevel noe sinnsykt over disse manglende EL symptomene....
Jeg har ikke merket noe tegn til el de gangene jeg har satt ovitrelle.. men no kan ikke jeg svare på hva andre merker og kjenner da..
Vi er jo alle forskjellige ...
men pleier eller til vandlige sykluser og kjenne eggløsning godt

Varierte her også. Men på hvilket grunnlag bestemte klinikken seg for dato for inseminasjon?

Uansett - fordelen med inseminasjon er jo at den ikke må skje dagen for eggløsning. Så med 16 mm på fredag er den nok et sted mellom 18-20 idag og sprekkeklar til inseminasjon.

Husker ikke eksakt hvor store mine var de 3 rundene vi hadde.

Varierte her også. Men på hvilket grunnlag bestemte klinikken seg for dato for inseminasjon?

Uansett - fordelen med inseminasjon er jo at den ikke må skje dagen for eggløsning. Så med 16 mm på fredag er den nok et sted mellom 18-20 idag og sprekkeklar til inseminasjon.

Husker ikke eksakt hvor store mine var de 3 rundene vi hadde.

Grunnlaget var vel størrelsen på eggfollikelen, fikk ikke noen annen forklaring jeg[emoji849] Håper de skanner meg i morgen før insaminering så får vi se... Er bare så utrolig kjipt å måtte reise hele den veien hvis det ikke blir noe av...

Masse lykke til i morgen! [emoji173]️

Lykke til med inseminering imorgen :Heartred
Og ja, du tilhører strengt tatt inne på assistert om du ønsker det og trenger hjelp fra helsesystemet for å bli gravid, uansett typen hjelp :Heartred

Lykke til med inseminering imorgen :Heartred
Og ja, du tilhører strengt tatt inne på assistert om du ønsker det og trenger hjelp fra helsesystemet for å bli gravid, uansett typen hjelp :Heartred

Signerer denne[emoji7]

Masse lykke til imorra[emoji5][emoji5]

Lykke til! :)

Tusen takk alle sammen[emoji4] Skulle ønske at følelsen var litt bedre, føler at noe ikke stemmer med eggløsningen[emoji848] Men det får jeg jo vite i morgen under skanningen....

Takk for hjelpen alle sammen[emoji4] Hadde hatt eggløsning i går da jeg ble insaminert, men håper det skjedde akkurat. Det er bare å krysse fingrene og håpe på de etterlengtede to strekene[emoji173]️

Back
Topp