Noen som kan hjelpe?:)

Gravid15

Forelsket i forumet
Denne pp'en testet vi ikke etter el, så er litt usikker på når den var, men kanskje noen av dere kan hjelpe å finne ut? :)

TR kom 3 april
Mandag 13 april - torsdag 16 april la vi inn aksjer 2 ganger hver dag.
Onsdagen hadde jeg diare da jeg våknet om morgenen, og torsdagen hadde jeg ekstremt med luft i magen. (CD 13/14)
21 april (CD 19) fikk jeg ømme pupper, og dagene etter strømmet symptomer som svimmelhet, tørst, småkvalm, matlyst og endret "do mønster"

Tidligere sykluser har vært:
Nov-des 27
Des-jan 27
Jan-feb 24
Feb-mars 29
Mars-apr 29 tr 3 april

Tok første positiv test tirsdag denne uken, og den var jo knall positiv.

Igjen, må bare si at jeg er førstegangs, og har litt lite peiling enda :shy: :)

Det er ikke mulig å fastslå når du helt sikkert hadde el, men du har jo relativt stabile sykluser på rundt en måned, så jeg tenker at den var sikker rundt cf 14-16 ca? Så sengevalsen deres var godt timet, og terminen er sånn ca rundt 10.1 inntil ul endrer den. Legen din vil trolig ta utgangspunkt i første dag i siste mens uten hensyn til sykluslengde, som vel gir 10 om jeg ikke tenker feil.

Det er ikke mulig å fastslå når du helt sikkert hadde el, men du har jo relativt stabile sykluser på rundt en måned, så jeg tenker at den var sikker rundt cf 14-16 ca? Så sengevalsen deres var godt timet, og terminen er sånn ca rundt 10.1 inntil ul endrer den. Legen din vil trolig ta utgangspunkt i første dag i siste mens uten hensyn til sykluslengde, som vel gir 10 om jeg ikke tenker feil.

Okei:) takk for svar Sara :)
Kan jeg regne meg som 3+6 i dag da?

Ja, jeg ville gjort det inntil videre. Det er trolig det legen regner som når du kommer dit etterhvert.

Back
Topp