Noen som kan hjelpe???

Onsker_baby

Forelsket i forumet
Hadde sa sist mnd. Skulle hatt mensen fredag/I gaar.fredag begynte j og spotte og trodde d var mensen som kom pga j spotter 2/3 dager hver mnd.men er paa min 5 dag I dag og ik mer blod. Er kun av og til lyse lyse rosa sammen me slim.saa lite at j verken trener bind eller ob.g test er blenda hvit...noen som kan tenke seg hva som skjer?

Jeg begynte å spotte den dagen jeg hadde tenkt jeg skulle begynne å spotte, spottet i 5 dager før jeg testet positivt... I morgen er jeg 11 uker :-)

Jeg ville ventet noen dager og om ikke mensen kommer så ta en ny test :-)

Haapee jo seff paa d beste og krysser fingrene for at j bare produserer htc sent :) tenkte kanskje ta en ny test lordag om j klarer vente, hehe

Jeg har hatt festeblødning i begge mine svangerskap. Det er som en tidlig mens. Begynte 8dpo for min del denne gangen. Har egentlig 13 dagers lutealfase. Blødde (som en liten mens) i 3 dager. Testet positivt den andre dagen jeg blødde. Vet du sikkert når du hadde eggløsning? Temper du?

Jeg har hatt festeblødning i begge mine svangerskap. Det er som en tidlig mens. Begynte 8dpo for min del denne gangen. Har egentlig 13 dagers lutealfase. Blødde (som en liten mens) i 3 dager. Testet positivt den andre dagen jeg blødde. Vet du sikkert når du hadde eggløsning? Temper du?

Nei j temper ik saa aner ik dessverre.j begynnte og spotte paa forventet mens dag.men er paa min 6 dag I dag og tr skulle ha kommet for fult for 3 dager siden etter normalt. 3 uker og 5 dager siden sist mens slutt.syns d er rart j spotter saa lenge.er litt okninger me blo naar j tafser men ik noe mye mer paa papiret ve do besok. Merkeli...

Nei j temper ik saa aner ik dessverre.j begynnte og spotte paa forventet mens dag.men er paa min 6 dag I dag og tr skulle ha kommet for fult for 3 dager siden etter normalt. 3 uker og 5 dager siden sist mens slutt.syns d er rart j spotter saa lenge.er litt okninger me blo naar j tafser men ik noe mye mer paa papiret ve do besok. Merkeli...

Kan være at du har hatt senere eggløsning og at det derfor er en lengre syklus og en slags festeblødning. Kanskje du har progesteronmangel? Er det ikke da det er vanlig å spotte mye? Er tappen åpen eller lukket da? Kan jo være en rar mens....noen ganger blir det jo litt kluss.

Vet mange gravide kan spotte men klarer lizom ik feste meg til tanken for et onske om barn er stort. J har en sonn fra for saa tappen min vil aldri kjennes lukket ut.blir aldri klok paa den tappen..

Back
Topp