noen som kan hjelpe??

jannelille

Forelsket i forumet
enten tuller kroppen min seg noe forferdelig eller så er noe som ikke skal.. altså idag har jeg hatt mensen i 2 uker, er absolutt ikke normalt til å være meg pleier å ha kun 4 dager, hadde en normal mens etter fødsel på 4 dager,neste mens begynte jeg på pillen å den har ennå ikke sagt takk for seg... var hos legen idag å hun fikk time til meg for ultralyd,håper virkelig alt er som skal der inne........... noen med lignende erfaringer??

Uff saa ekkelt aa ikke vite, men bra de tar en ul da! Har (gudskjelov) ikke vaert borti noe liknende, men ville onske deg

MASSE LYKKE TIL!!!

er kanskje mulighet for at jeg kanskje ikke tåler pillen heller lenger??? men gikk på den samme før jeg ble gravid å har ikke hatt problemer me den sorten før..har endel magesmerter også,håper ikke småen har lagt ifra seg et lite visitt kort der inne så jeg må til utskrapning føler de har rota nok der inne for en stund... hva vet vell jeg,er bare så forferdelig å gå å ikke vite....[:(]

Hørtes ikke bra ut det der.. Jeg har dessverre ingen svar, men vil ønske deg lykke til[:)] *klem*

jakal holde dere oppdatert[:)]å tenk litt snø har me og fått her på bømlo idag[:D]

Ville bare ønske deg lykke til jeg. De finner nok ut av det. Og det kan være pillene. Man kan reagere annerledes enn før når man har født!

Klem, M

ja har også mest tro på at det er pillene.. men som alle hvet du tenker aaaaltid det verste.. takk for oppmuntrende svar jenter,dere er unværlige[;)]

Skulle ønske deg lykke til jannelille, men så ble jeg jo helt blendet av det nydelige babybildet i siste innlegget ditt... er det babyen din??? Nyydelig!!!![:D]

Og så lykke til med ul da selvsagt - håper de finner ut hva det er!

takk for det lenemor[:)] ja er David gutten min det,får ikke nok av å se på bilde selv jeg, tenker,tenk at jeg å sambo har laga noe så fantatisk vakkert[:)] krangler om hvem han har arva det av da[:D][;)]

Back
Topp