noen som kan hjelpe?

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
thea legger seg kl. 8 på kvelden men hun våkner igjen rundt 11 og da er hun lys våken [&:] og hun pleier ikke å sovne igjen rundt 12-01 tiden på natta [&o] og det begynner å bli veldig slitsomt. noen som vet hvorfor hun er sånn? hun får nok av mat, hun får grøt oxo før hun legger seg. [&o] noen som kan komme med noen råd?

stor klem til dere alle [:D] kjempe glad for å være her igjen [:D]

Så koselig å se deg her igjen[:)]

Sover hun litt for mye på dagen kanskje...vet ikke......

Forresten....hvordan går det med deg og Thea Marie? [:)][:)]

hei hei [:)] koslig å være her oxo [;)]
hun sover nesten ikke på dagen så det er ikke det, men det får vel bare være et lite mysterium det da [&o].
ellers så går det kjempe bra med oss. har bestemt at thea skal få en liten katte pus da [:)] siden lille søstrene mine har en katt som kansje blir gravid, og da ville jeg ha den ene [:D] syns det er så koslig med dyr [:D]
åssen går det med dere da? lenge siden jeg var her sist,
klem klem [;)]

ingen som vet hva det kan være? det må vel være noen som har opplevd det samme vel? plizz jeg trenger hjelp her

kortid og korlenge sover hun på dag da? og korleis er leggerutinene hos doke?

hun sover 3 ganger på dagen vanligvis, den første luren tar hun rundt kl. 12 og da sover hun til kl. 1 sånn ca. og den andre luren tar hun rundt kl. 3 og sover til 4 sånn ca.
den 3 gangen tar hun kl. 5 til ca halv 6 eller kl.6 og legger seg kl. 8 på kvelden, og hun er trøtt når hun legger seg.
halv 8 pleier hun å få grøt og kl. 8 går vi på rommet der det er lite lys og da får hun pupp.

eg ville ha droppa den siste kvilen! Ho er nå begynt å bli stor nå.Kortid står ho opp på morgenen?

ok da skal jeg prøve på det... hun står opp kl. 9

lisja mi har snudd seg til tidene for kvile selv,heldigvis har eg sleppt å "tvinge" ho til kvil..
lisja søve nå berre ein gang for dag,mellom 12 og 3, så legger vi ho i 8 tida.
Begynner stell i sju tida på kvelden.
las ein plass at når ein legger de for kvelden bør de ha vert våken i 4 5 tima..men det er jo klart individuelt!!

Eg vil ihvertfall anbefale deg å prøve droppe den siste,du må da aktivisere ho og finne på noe slik at du strekker ho til 8! det vil nok gå nokre kveldar før det går seg til!
Dess seinare middagskvil dess seinare leggetid!
Lykke til med det du bestemmer deg for! La meg høre korleis det går!![:D]

hold henne oppe litt lengre legg henne i ni ti tiden en periode så går du gradvis nedover..
det er mye enklere å gå gradvis ned med de en å ta vekk natt maten

Har lest et sted at det er lurt å ikke la de sove mer enn 20 min de siste 5 timene før legge tid. Jenta di sover ganske lenge på morgenen da, du er jo heldig sånnsett.

Back
Topp