Noen som kan hjelpe?

Grokka

Elsker forumet
Jeg har ei jente som blir 5 år neste onsdag...
og jeg har aldeles ingen ide på hva jeg skal gi til henne i bursdagsgave...
Kan dere prøve å hjelpe meg...
hun har jo egentlig alt!
[:)]

Åhh huff mener du at vi skal bruke hjernen????????
 hihi...

Skal tenke litt jeg....

Ja interesser? Dukker kanskje? Eller hun har vel nok av det også sikkert??

Noe sånt hage greier da så hun kan være med å hjelpe ute i hagen?

ja hvorfor kan ikke dere bruke hjernen... jeg orker ikke.. haha
hun liker alt som har med jenter og prinsesser barbi bratz hester og dyr...
Hun har minst 50 barbier og bratz i alle forsjellige typer... prinsesse ting og hester og nips og skrot som har med jenter og stærsj..
hun elsker å pynte seg så karnevall er det her hver bidige dag, med sminke, smykker og kroner i all ymse forsjellige variasjoner...
jeg tenkte faktisk på å gi henne en vertøykasse... for det har hun ikke...
men....

Hun er en skikkelig prinsesse hun da ja..hihi!! Sikkert sååå søt da, men det kan vel blir for mye av det også vil jeg tro..

Uff ikke lett det der med gaver.. Ja men verktøykasse er ingen dum idè??

Har rett og slett ikkje anelse[8D] Har ikkje kjøpt noke til noen i den alderen på leeeeeenge[:)]

Den jenta gjør alt for å se søt ut... hihi...
nei jeg tuller.. hun elsker å pynte seg og ja hun er nydelig...
men stortsett ser hun ut som Ronja røverdatter..
like bustete, er altid i skogen og leter etter troll og bjørner..
ja jeg lurer på den jenta innimellom.. ene sekundet er hun lyserosa full av plastdiamanter, og andre sekundet er hun høyt i et tre og roper etter kråkene.
??????

Åhh hun er sikkert nydelig!!!

Men da holder jeg en knapp på forslaget mitt jeg. Noe hage redskap greier til barn så hun kan hjelpe til i hagen. Rive, trillebår, spade og sånne ting [:)]

Tro meg...
Gir jeg henne hageredskaper så har jeg ikke noe bed igjen i hagan... ok jo jeg har mange bedd tenker jeg
og mange staure må gå unna...
jeg kødder ikke, der har vi jentenes svar på emil!
men hun har ikke noe snekkerbod... mulig jeg skulle ha gitt henne det! et dukke hus.. haha
tusen takk for forslag vennen!
og sorry for at jeg bare nedrakker det!
men det er jenta mi det!
haha

Ha ha ha uff nei da var ikke det noen god idè...

Hmmm nei jeg aner ikke jeg altså... Da var min hjerne tom..[:D]

Du får bare dytte litt på tråden, så kanskje det dukker opp noen smartinger her etterhvert!!!
(tviler på det men..fnis, neida [:D])

jeg må jo bare forsøke videre.. alle gode råd er jo verd noe.. mulig jeg finner noe hage ting til henne, men i begrensa utgave... var jo ikke en dum ide..
håper virkelig det er noen som har en superduber ide på hva den perfekte gaven til en 5 åring er....
jeg er tot tom

ORIGINAL: grokka:o)

hun liker alt som har med jenter og prinsesser barbi bratz hester og dyr...
Hun har minst 50 barbier og bratz i alle forsjellige typer... prinsesse ting og hester og nips og skrot som har med jenter og stærsj..
hun elsker å pynte seg så karnevall er det her hver bidige dag, med sminke, smykker og kroner i all ymse forsjellige variasjoner...

Å faan..... Er det DU som har datter'n min de 14 dagene "ho er hos pappa'n sin" ???  

Hva med ny sykkel? Sparkesykker, rollerblades, Little Tikes sklie, hoppeslott (sånt lite et, selvfølgelig), trampoline....

Nå vet jeg ikke hvilken prisklasse du skal i da...... [8|] 

You must log in or register to reply here.
Back
Topp