Noen som kan hjelpe?

*MammaLykke*

Glad i forumet
Har såå lyst på sånn ticker og bilde under her...
Er det noen jeg kan sende en mail, med passordet inn her og bilde jeg vil ha?
Som kunne være så snille å fikse det for meg...

For jeg får det virkelig ikke til... aaargh[:@]

Du kan dobbeltklikke på min, hvis det er sånn du vil ha. Når du går på min side går du ned til signatur og der legger du til denne koden som kommer opp på lillipye siden. Det er ikke så ugreit forklaring der. Hvis du ikke får det til, si ifra, skal jeg prøve å veilede deg litt mere... må se på en gang til for å få det helt riktig... Lykke til!

Takk som prøver å hjelpe... Føler meg litt dum her nå... Som ikke klarer... [&:]
Får spørre noen når jeg får besøk tror jeg... Hehe... [:)] 

Om jeg ikke tar helt feil, må du gjøre litt om på kodene.
Jeg ser du har forsøkt å legge inn en. Først må det stå ...... bare med små bokstaver. Tror du har et mellomrom for mye på den siste, og en klamme for lite på den første. På den siste av klammene med /img tror jeg også du har et mellomrom for mye. Prøv å se om det går når du fikser det.

du kan trykke på min og hvis det er slik du vil ha og.. men det var ingen pes å gjøre det annet enn å lim inn og lagre...

men så nå at du har feil i begynnelsen ja... [url=... skal stå slik ikke slik den står i din kode...alt må være koblet i en lang setning ikke masse mellomrom hvis du forstår...

Back
Topp