Noen som kan hjelpe meg?

Amiee

Elsker forumet
Turboprinsen min har 2 års dag om 16 dager, og jeg aaaaaaner ikke hva vi skal finne på i gave til han.. Alle venner og familie maser om hva som står på ønskelista, men jeg kommer ikke på noe...
Alle gode ideer taes i mot med stooooor takk!![:)]

Ullundertøy

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Ullundertøy

ja, d har vi faktisk ønska oss fra faddere! Det får man aldri nok av[:)]

duplo

Duplo-toget[:)]

Masse gode ideer jo![:)] Er så dårlig på å komme på ting selv, men her har jeg jo mye lurt! [:)]

Lekekjøkken [:)]

ORIGINAL: MercedesBærta.

Det har jeg så lyst å ønske til han, men hans far er litt lunken til den ideen.. Syns han er teit jeg da, for er jo ikke noe galt i at han leker med kjøkken, men pappa'n er litt sånn" biler er for gutter, kjøkken er for jenter"... [8|]

ORIGINAL: Månemor

Brio tog har vært favoritten her i huset i lengere tid[:)]
(han er 2,5)

Åh, tog er en stor hit her i huset også!! farmor og farfar'en kjøpte en pakke med masse skinner, biler og tog i fra brio, og han leker hele tiden med det! [:)] Har litt lyst å ønske han litt praktiske ting, for vi har ikke så masse penger ti slike store investeringer, men er så usikker på hvor grensa går for hvor dyre ting man kan ønske og liksom..

ORIGINAL: Najila

Det har jeg så lyst å ønske til han, men hans far er litt lunken til den ideen.. Syns han er teit jeg da, for er jo ikke noe galt i at han leker med kjøkken, men pappa'n er litt sånn" biler er for gutter, kjøkken er for jenter"... [8|]

Løp og kjøp!! Er mange gutter som har lekekjøkken, du trenger jo ikke kjøpe et rosa,liksom  [;)]
Bare spør her inne, er maaaaaaaaaaaaange som har lekekjøkken til guttene sine.  Mine to elsker å leke med det!! [;)]

Jeg vet ikke hvor dere bor, men på Ikea har de billig togbane![:)] Masse andre fine leker der til en billig penge.[:)]

ORIGINAL: Najila

Gutten min fikk et grått og svart kjøkken til 2-årsdagen sin. Han elska det hvertfall, vi får fortsatt servert de nydeligste retter. [:D]

Ellers vil jeg foreslå bøker og lydbøker, det vil han ha glede av i året som kommer.

sparkesykkel
biler
duplo
bøker
2hjul sykkel
eller 3 hjul
tegne saker
maling saker
perler
puslespill
keyboard
barne cd`er